Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
Sayfa 1/2 12 SonSon
12 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: golf 4 şanzıman sesi!!

  1. #1 golf 4 şanzıman sesi!!
    Non_Fragile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    26 Ağustos 2012
    Mesajlar
    56

    GT - Rank
    253

    İsim
    Mahmut Demir
    Şube
    Antalya
    Araç
    Golf MK 2 Comfortline
    Motor
    GT 70 PS
    Plaka
    68 AR 210
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @Non_Fragile

    Standart golf 4 şanzıman sesi!!

    arkadaşlar daha 1 saat önce bu ses gelmeye başladı onun için servise felan gidemedim,zaten geç oldu..

    sorun şu:sanzımandan ses gelio,araba vitesteyken gazdan ayağımı çektiğimde geri viteste giderken çıkan sesin aynısı gelmeye başlıyo yani kıyır kıyır bi ses..4. ve 5.viteste yapmıyo boşta giderkende yapıyo aynı geri vites sesi gibi geliyo.bu arada debriyaj baskı balata setimi değiştireli 5 ay oldu.çok moralim bozuldu ya.

    bu konuda bi fikri yada tecrübesi arkadaşlardan yardım bekliyorum....

  2. #2 golf 4 şanzıman sesi!!
    muratti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    26 Ağustos 2012
    Mesajlar
    55

    GT - Rank
    251

    İsim
    Levent Karagöz
    Şube
    Karabük
    Araç
    Golf MK 2 Fan Edition
    Motor
    GT 75 PS
    Plaka
    37 AM 658
    Kan Grubu
    B RH +
    Bahset
    @muratti

    Standart golf 4 şanzıman sesi!!

    evet denedim 4. ve 5. vitesde ses gelmiyor.1.2.3. vitesdeyken bi kavrama noktasında kıyırtı gelio bide boştayken o ses geliiyo.bide bu viteslerde giderken hafif tırrr diye ses geliyo şimdi inip arkadaşla baktıkta

  3. #3 golf 4 şanzıman sesi!!
    ibo61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    29 Ağustos 2012
    Mesajlar
    52

    GT - Rank
    276

    İsim
    Ibrahim Dergah
    Araç
    Golf MK 6 Highline
    Motor
    GT 102 PS Otmtk.
    Plaka
    61 MH 333
    Bahset
    @ibo61

    Standart golf 4 şanzıman sesi!!

    kimsenin bi fikri yokmu ya tek benimmi başıma geldi bu olay

  4. #4 golf 4 şanzıman sesi!!
    aXe
    aXe çevrimdışı
    aXe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    26 Ağustos 2012
    Mesajlar
    57

    GT - Rank
    258

    İsim
    Kemal Doğan
    Şube
    Aksaray
    Araç
    Golf MK 2 Comfortline
    Motor
    GT 72 PS
    Plaka
    07 MH 616
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @aXe

    Standart golf 4 şanzıman sesi!!

    ya bide şimdi aklıma geldi prizdirek bilyesi diye bi sorunla karşılaşmıştım tipo arabamda acaba buda onun gibi bişey olmasın

  5. #5 golf 4 şanzıman sesi!!
    guney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    26 Ağustos 2012
    Mesajlar
    58

    GT - Rank
    257

    İsim
    Güney Hasret
    Araç
    Golf MK 2 Basicline
    Motor
    GL 68 PS
    Plaka
    04 AL 980
    Bahset
    @guney

    Standart golf 4 şanzıman sesi!!

    Kesinlikle derhal servise. Bu sekilde kullanman cok daha buyuk arizalara yol acar. 1.6 AKL'lerdeki sanzimanlar kronik problemlidir. Disli uzerindeki kucuk bir pim kirilip sanzimani dagitabiliyor.

  6. #6 golf 4 şanzıman sesi!!
    gokhan20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    25 Ağustos 2012
    Mesajlar
    43

    GT - Rank
    123

    İsim
    Ali Köse
    Araç
    Golf MK 6 Highline
    Motor
    GTI 107 PS
    Plaka
    20 HA 369
    Bahset
    @gokhan20

    Standart golf 4 şanzıman sesi!!

    hadi yaaa!!ya servisim 10 km ötede çekiciylemi getirsek arabayı acaba!!patlamasın giderken hepten batmayalım!

  7. #7 golf 4 şanzıman sesi!!
    patrac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    26 Ağustos 2012
    Mesajlar
    59

    GT - Rank
    247

    İsim
    Murat Keski
    Şube
    Karabük
    Araç
    Golf MK 1 Basicline
    Motor
    CL 54 PS
    Plaka
    54 TS 963
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @patrac

    Standart golf 4 şanzıman sesi!!

    şanzuman bi eLden gecSin.. fazLa yürütme arabayı o haldeyken bnCE..

  8. #8 golf 4 şanzıman sesi!!
    mibas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    29 Ağustos 2012
    Mesajlar
    60

    GT - Rank
    266

    İsim
    Cemil Deber
    Şube
    Bayburt
    Araç
    Golf MK 4 Highline
    Motor
    GT 90 PS
    Plaka
    33 TR 632
    Kan Grubu
    A RH -
    Bahset
    @mibas

    Standart golf 4 şanzıman sesi!!

    1 hafta önce şanzumanı değştirdim o ses yüzünden üzülmeni istemem ama şanzumanda bilyenin bitanesi bozulmuş 2 viteste ötmeye başladı kullandıkca diğer viteslerdede yapmaya başlar daha sonra sanzuman biriz direğini hallader sonra balata girer devreye ve sanzumanı değiştirirsin arkadaşım hemen götür servise benim zamanın olmadığından geç götürdüm bunlarım hiçbirini kurtaramadım ama sen kurtara bilirsin bi bilye ile büyük ihtimal bilyeyi bozmuş golf 3 ün şanzumanını çıkma sadece 500 ytl gerisini sen tahmin et sanzumanı indittirirken dikkat et akisleri söküp öyle indirttir yoksa yani akısleri sökmeden indirip bindirirlerse sanzumanı akis keceleri bozuluyo ve yağ veriyo orda balatanın üzüne ve tekrar balata değiştirirsin balata değişmesi gerekeirse çaktırma değiştir yenisiyle balata çakılırsa eskisinin üstüne arabayı titretir çakılan balata

  9. #9 golf 4 şanzıman sesi!!
    Samsung25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    01 Eylül 2012
    Mesajlar
    39

    GT - Rank
    282

    İsim
    Yavuz Biçer
    Araç
    Golf MK 5 Comfortline
    Motor
    FSI 102 PS Tript.
    Plaka
    25 AU 456
    Bahset
    @Samsung25

    Standart golf 4 şanzıman sesi!!

    Eliniz değmişken, baskı balatayı zaten indirecekler şanzuman için, krank milinin oraya bağlanan noktadaki keçeye de baksınlar, hatta direk değişsinler, sonra yağ kaçırıp debriyajı yakıyor. Çabuk eskiyen parça.



    Dert etme ben mk3'ün şanzumanını indirtmiştim. Ustan süperman olsun yalnız dikkat et. Tertemiz ve titiz çalışmalı. Sanatkar bir usta, her dişliyi sökecek, hepsini yağ ile temizleyecek

    gözleriyle elleriyle inceleyecek, kırılan diş var mı v.s.

    sonra şanzuman kovanına da göz atacak (kırılan dişliler zarar verebiliyor bazen) her yerden emin olup, tekrar toplayacak.

    Senkromeçe de bakarlar zaten, yağlar kapatırlar koç gibi olur.



    Aks körüğü meselesi önemli arkadaşın söylediği. Benim söylediğim keçeyi de aman pas geçme. Bir de aklıma geldi, vites kolu milinde, mili çevreleyen bir keçe var, ona da göz atsın usta. Liftteyken alttan bakınca bile görünüyor.

    O keçe zarar görürse, vites kolu ayarı tutmaz oluyor, senkromeçe zarar veriyorsun sonda dişlileri kırıyorsun. Senin arızaya neyin sebep olduğunu da bulman gerek.

    Özetle:

    1- Krank mili keçesi

    2- Vites kolu mili keçesi

    3- Senkromeç

    4- Şanzuman indirirken akslara dikkat

    5- herşey bittikten sonra güzel bir rotçu da aslan gibi rot ayarı



    Saat gibi olur herşey.

    Geçmiş olsun.

  10. #10 golf 4 şanzıman sesi!!
    karacabey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    25 Ağustos 2012
    Mesajlar
    55

    GT - Rank
    116

    İsim
    Hakkı Söylemez
    Araç
    Golf MK 6 Highline
    Motor
    GTD 105 PS Tript.
    Plaka
    52 DK 325
    Bahset
    @karacabey

    Standart golf 4 şanzıman sesi!!

    doğru söze ne denir doğrusu araç yağ yakıyosa yani yağını devamlı tamamlıyosan akis kecesinden kaynaklanabilir büyük ihtimal çünkü ordan gelen yağ balataya gidiyo buda vitesin cartlamasına sebep oluyo ondan sonra bu ses ve arkası geç kalınırsa geçmiş olsun

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67