Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: Golf 4 klima sorunu

  1. #1 Golf 4 klima sorunu
    PhoneR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    01 Eylül 2012
    Mesajlar
    43

    GT - Rank
    404

    İsim
    İbrahim Andıç
    Araç
    Golf MK 2 Basicline
    Motor
    GL 75 PS
    Plaka
    34 SR 7884
    Bahset
    @PhoneR

    Standart Golf 4 klima sorunu

    Arkadaşlar 99 model 1.6 comfortline arabam var aracta brc marka lpg kitide var.Normal kullanımda klimada hic bir sıkıntı yok ancak trafikta seyir halindeyken vitesi bosa attığımda arac stop edıyor.Klima kapalıyken boyle bır sorun yok.Benzindede oluyor ama gaz kadar kolay olmuor rolantının baya altına dusuyor tıtreme yapıyor ama toparlıyor gazda dırek stop ediyor.Acaba neden olabilir bu durum başına gelen arkadaslarımız varmı?

  2. #2 Golf 4 klima sorunu
    yaylaof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    29 Ağustos 2012
    Mesajlar
    48

    GT - Rank
    391

    İsim
    Abdullah Arslan
    Araç
    Golf MK 4 Midline
    Motor
    GT 90 PS
    Plaka
    36 KL 822
    Bahset
    @yaylaof

    Standart Golf 4 klima sorunu

    Boğaz kelebeğini temizlettirdiniz mi?

  3. #3 Golf 4 klima sorunu
    kurguluc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    25 Ağustos 2012
    Mesajlar
    43

    GT - Rank
    368

    İsim
    Zeki Aybars
    Şube
    Aydın
    Araç
    Golf MK 6 Midline
    Motor
    GTI 107 PS
    Plaka
    52 AR 547
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @kurguluc

    Standart Golf 4 klima sorunu

    Temizlendi adaptosyonu fln yapıldı ama sorun bir türlü cozulemedi..Normal duruken bıle klıma acıkken dıreksıyonu cevırıyım stop edyor araba.

  4. #4 Golf 4 klima sorunu
    inadina61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    25 Ağustos 2012
    Mesajlar
    41

    GT - Rank
    362

    İsim
    Abdullah Dündar
    Araç
    Golf MK 4 Trendline
    Motor
    GTI 102 PS Tript.
    Plaka
    80 AM 113
    Bahset
    @inadina61

    Standart Golf 4 klima sorunu

    Sanki elektrik arızası gibi. Sağlam bir elektrikçiye göstermenizi tavsiye ederim.

  5. #5 ACİLLLL YARDIM MK2 İÇİN
    kurguluc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    25 Ağustos 2012
    Mesajlar
    43

    GT - Rank
    368

    İsim
    Zeki Aybars
    Şube
    Aydın
    Araç
    Golf MK 6 Midline
    Motor
    GTI 107 PS
    Plaka
    52 AR 547
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @kurguluc

    Standart ACİLLLL YARDIM MK2 İÇİN

    0232 282 28 62

    0232 484 04 03 numaları arayıp bı sorun

  6. #6 ACİLLLL YARDIM MK2 İÇİN
    yansuri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    24 Ağustos 2012
    Mesajlar
    54

    GT - Rank
    180

    İsim
    Esma Pekşen
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 4 Fan Edition
    Motor
    GT 90 PS
    Plaka
    01 KN 397
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @yansuri

    Standart ACİLLLL YARDIM MK2 İÇİN

    arkadaşım bi ilanda mk2 için yedek parçalar satan birisi var belki yardımcı olur http://www.sahibinden.com/golf_2_yed...m?keyword=golf

  7. #7
    Kyoshi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    02 Ağustos 2012
    Mesajlar
    47

    GT - Rank
    1839

    İsim
    Nihat Dönmez
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Yaş
    39
    Araç
    Golf MK 2 Tour
    Motor
    CL 55 PS
    Plaka
    B-PA 2737
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @Kyoshi

    Standart

    benim yasadigim sorunun aynisina benziyor hatta araba cok yakiyor iyi gaz yemiyor rolanti dengesiz farlari acinca bile rolanti cöküyordu fren yapinca rolanti dalgalaniyordu

    gaz kelebegin komple söküp temizlemeni önerirrim

    Gaz kelebeği temizliği

    bir sorun olursa özel mesaj at belki burdan göremem olayi burada anlatirim cevap olarak

    önce hava filtresini kontrol et temiz olmasina özen göster sonra hava hortumlarina bak hepsine hava ile alakali nekadar hortum varsa

    filtre ve gaz kelebegi arasindaki kalin boruyu sök yika ici temiz olsun

    problem bunlar ile alakali özelliklede kelebek kirli ise temizledikten sonra yakittan acayip kar yapacaksin

    kolay gelsin

  8. #8
    serkanseren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    15 Temmuz 2013
    Mesajlar
    10

    GT - Rank
    3409

    İsim
    Serkan Şeren
    Şube
    Van
    Araç
    Golf MK 4 Comfortline
    Motor
    SR 105 PS
    Plaka
    54 TN 338
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @serkanseren

    Standart

    arkadaşlar benim de klima ilgili sorunum klimam sogutmayı gayet iyi yapıyor fakat içeri sıcak hava üfleme olayını bi türlü yapamadım araç içini ısıtmaıyorum bi turlü . acaba ayarı mı yanlış yapıyorum . içeri sıcak hava girmesi için klimayı nasıl çalıştırmam gerekli. yada bi arıza mı var acaba ? yardımlarınızı bekliyorum. tşkler

  9. #9
    serkanseren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    15 Temmuz 2013
    Mesajlar
    10

    GT - Rank
    3409

    İsim
    Serkan Şeren
    Şube
    Van
    Araç
    Golf MK 4 Comfortline
    Motor
    SR 105 PS
    Plaka
    54 TN 338
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @serkanseren

    Standart

    arkadaşlar yardımcı olabilecek kimse yok mu acaba ? sorunum hala devam ediyor.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67