Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: Aracıma Sürttüler Ve Arka Çamurluk Ezildi

  1. #1 Aracıma Sürttüler Ve Arka Çamurluk Ezildi
    SerkanAraz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    05 Aralık 2012
    Mesajlar
    37

    GT - Rank
    1481

    İsim
    Serkan Araz
    Şube
    Samsun
    Yaş
    26
    Araç
    Golf MK 4 Comfortline
    Motor
    FSI 105 PS
    Plaka
    11 AY 039
    Kan Grubu
    B RH +
    Bahset
    @SerkanAraz

    Standart Aracıma Sürttüler Ve Arka Çamurluk Ezildi

    İyi günler abilerim kardeşlerim.Bugün talihsiz bir olay sonucu aceminin teki
    solumdan geçerken dobloydu araç,arka tarafını ön aynadan arka çamurluğa kadar taktırdı.
    Neyse ki bizim boyada sıkıntı yok ancak arka çamurlukta ezik oluştu.Ayrıca şoför ve arka
    kapıda da hafif kaporta da dalgalanma var ancak bu benim gözüme batıyor.Kapıdakiler
    resimlerden pek belli olmuyor.Ancak çamurluk sıkıntı gibi.Şimdi kaskom yok.

    Resimlere göre akıl verebilirmisiniz.Nerede ne şekilde yaptırabilirim.Fiyat ortalama ne olur ?
    Samsun'da bu işi yaptırabileceğim bir yer var mı ?


  2. #2
    SerkanAraz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    05 Aralık 2012
    Mesajlar
    37

    GT - Rank
    1481

    İsim
    Serkan Araz
    Şube
    Samsun
    Yaş
    26
    Araç
    Golf MK 4 Comfortline
    Motor
    FSI 105 PS
    Plaka
    11 AY 039
    Kan Grubu
    B RH +
    Bahset
    @SerkanAraz

    Standart

    Hiç mi yardım edebilecek biri yok koca forumda arkadaşlar.Tecrübesizim.Bir fikir verin.

  3. #3
    Melih Güngör - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    26 Nisan 2013
    Mesajlar
    5

    GT - Rank
    2369

    İsim
    Melih Güngör
    Şube
    Balıkesir
    Araç
    Golf MK 5 Sportline
    Motor
    FSI 115 PS
    Plaka
    10 DAZ 17
    Kan Grubu
    AB RH +
    Bahset
    @Melih Güngör

    Standart

    Geçmiş olsun kardeşim. Araç sürücüsü durmadı heralde. Aslında tutanak tutsaydınız karşı tarafın sigortası ile yetkili serviste yaptırabilirdin. Serviste yaptırma imkanın yoksa bulunduğun ilde bosh car servisine bir uğra. Kendileri yapamasalar bile bizim araçlarla ilgili uzman kişilere yönlendirme yapabiliyorlar. Tekrar geçmiş olsun. Allah kaza bela vermesin.

  4. #4
    SerkanAraz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    05 Aralık 2012
    Mesajlar
    37

    GT - Rank
    1481

    İsim
    Serkan Araz
    Şube
    Samsun
    Yaş
    26
    Araç
    Golf MK 4 Comfortline
    Motor
    FSI 105 PS
    Plaka
    11 AY 039
    Kan Grubu
    B RH +
    Bahset
    @SerkanAraz

    Standart

    ASlında olay biraz garip oldu.Dar bir yolda yani 2 araba rahat geçer ancak yolun ortasında koca bir logar kapağı
    ve tam bizim yani sağ şeritte büyük bir çukur vardı.Bizde çukurdan kaçmak için sol şerite geçtik burada hızımız 20 km civarı yol olduğu gibi bozuk zaten yan yol.Bu vatandaşta ara yoldan öyle hızlı çıktı acemi olduğu belli bizim onun üzerine gideceğimizi sandı çukurdan kaçarken heralde.Biz tam bizim şeride geçerken aniden kendini bizim önümüze atıp kafadan giricekti
    ki zar zor durdu.El kol yapmaya başladı.Önümüzde yakın durmuş bizde kendi şeridine geçsin diye beklerken hiç geri manevra yapmadan direk sağ kırıp geçmeye kalktı.Bizim cam hizasında bişeyler demeye başladı abimde bişeyler dedi ancak bu tam devam ederken arkasını aynadan arkaya kadar taktırdı.Zaten ben hassasım vefat eden babamın arabası gözü gibi baktı çizik bile yoktu böyle durumda ne yapıcağım belli olmaz hemde abim sinirlendi belli oldu olay büyümesin diye yürüdü.Zaten içerden aynaya baktığında bizde bişey yok gibiydi.Ancak evin önüne geldiğimizde anlaşıldı.Bu yüzden tutanak falan yok.

  5. #5
    SerkanAraz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    05 Aralık 2012
    Mesajlar
    37

    GT - Rank
    1481

    İsim
    Serkan Araz
    Şube
    Samsun
    Yaş
    26
    Araç
    Golf MK 4 Comfortline
    Motor
    FSI 105 PS
    Plaka
    11 AY 039
    Kan Grubu
    B RH +
    Bahset
    @SerkanAraz

    Standart

    Koskoca forumda Samsun'da bunu nerede yaptıcabileceğim yada fiyat aralığı hakkında
    tahmini olan yokmu.

  6. #6
    Engin_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    23 Mayıs 2013
    Mesajlar
    1.112

    GT - Rank
    327

    İsim
    Engin Toksoy
    Şube
    Ankara
    Yaş
    30
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    06 ENT..
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @Engin_T

    Standart

    Geçmiş olsun Samsunda oturan arkadaşlarımız yardımcı olacaktır konuyu okuduklarında..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Golf 6 aracıma bodykit taktırmak istiyorum?
    By SrOOO in forum MEKA Atölyesi
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 11 Kasım 2013, 22:19
  2. Cevaplar: 29
    Son Mesaj: 04 Nisan 2013, 21:01
  3. Golf 7 - Camurluk
    By keremsahin in forum Golf MK 7
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 24 Mart 2013, 13:00
  4. Kapı ve Çamurluk Değişimi
    By eren55 in forum Tamirhane
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 31 Ocak 2013, 21:37
  5. Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 16 Ekim 2012, 20:16

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67