Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
4 sonuçtan 1 ile 4 arası

Konu: GTİ tampon Hakkında Yardımcı olucak ?

  1. #1 GTİ tampon Hakkında Yardımcı olucak ?
    Yusuf Erkan Gürel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    23 Aralık 2012
    Mesajlar
    15

    GT - Rank
    2227

    İsim
    Yusuf Gürel Erkan
    Şube
    Konya
    Araç
    Golf MK 5 Comfortline
    Motor
    FSI 115 PS
    Plaka
    42 CUZ 91
    Kan Grubu
    A RH -
    Bahset
    @Yusuf Erkan Gürel

    Standart GTİ tampon Hakkında Yardımcı olucak ?

    Herkese merhabalar. Golf 5 aracıma GTI Ön tampon almak istiyorum netten baktığımda 400 den başlayıp 1500 TL ye kadar fiyatlar buldum. Bi arkadaşımız(400TL ye ) alıp takmış forumda gördüm fakat özelden yazdığımda cevap alamadım. Herhangi bir bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim bu konuda. Ucuz satılan ürünlerde herhangi bir sorun oluyor mu ? Taktıran arkadaşlar nasıl ne fiyata taktırmışlar paylaşırlarsa çok sevinirim. Tşkler

  2. #2
    fortuna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    26 Kasım 2012
    Mesajlar
    22

    GT - Rank
    2040

    İsim
    Şaban Tırpan
    Şube
    İçel(Mersin)
    Araç
    Golf MK 5 Primeline
    Motor
    SR 102 PS
    Plaka
    33 BNK 85
    Kan Grubu
    B RH +
    Bahset
    @fortuna

    Standart

    Slm Özelden yazmıştım size bir cvp yazdım diye hatırlıyorum.Olmamıs sanırım.Ben 400 TL ye aldım.Ürün çok güzel duruyo açıklık falan yok emanet gibi durmuyo.Bende bu kadar olacagını beklemıyordum.Boya ya 150 TL verdim.Uygulamadaki tek sıkıntı oturturken oldu onuda tamponu sökünce köpük bariyer var onu biraz yontunca tam oturdu.Aldığım ürün nette ki plastik olanlardan.Bence o paraya iyi ve sis farı var mercekli o farları almaya kalksan sadece 200 lira ödersin.

  3. #3
    Yusuf Erkan Gürel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    23 Aralık 2012
    Mesajlar
    15

    GT - Rank
    2227

    İsim
    Yusuf Gürel Erkan
    Şube
    Konya
    Araç
    Golf MK 5 Comfortline
    Motor
    FSI 115 PS
    Plaka
    42 CUZ 91
    Kan Grubu
    A RH -
    Bahset
    @Yusuf Erkan Gürel

    Standart

    Anladım. Ben bu haftasonu sanayiyi gezdim epeyce. GTI ve jetta tamponlarını Sordum Bu Aralar Bide Jetta Tamponu Aklıma Girdi Her Neyse İşte Adamlar Jetta Tamponuna
    Tampon 140 TL
    Karlık 60 TL
    Sis Kapakları 40 TL
    Sis Bantları 70 TL
    Panjur 100 TL
    Amblem 40 TL
    Tampon Bantı 40 TL istiyorlar. Birde Tampon Oturmaz Diye Ön Panel Değişecekmiş oda 150 TL Dedi. +Boyası Takması Derken 850 gibi bi fiyat çıkardı Yuh Dedim GTI tamponada 550 + boya istiyorlar Çok Pahalı geldi. Kimden Almam Gerek Ve Ön Panelde Bu Kadar Masraf Çıkarmanın Bi Gereği Varmı Acaba ?

  4. #4
    fortuna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    26 Kasım 2012
    Mesajlar
    22

    GT - Rank
    2040

    İsim
    Şaban Tırpan
    Şube
    İçel(Mersin)
    Araç
    Golf MK 5 Primeline
    Motor
    SR 102 PS
    Plaka
    33 BNK 85
    Kan Grubu
    B RH +
    Bahset
    @fortuna

    Standart

    Merhaba.Dün aksoy tunıngden gtı yan marşpıyel aldım.Tamponu sordum nakıt 450 ye bırakırım dedi.Bİlgin olsun.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. GTI tampon uygulamam...
    By fortuna in forum MEKA Atölyesi
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 18 Aralık 2014, 17:25
  2. Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 01 Nisan 2014, 15:05
  3. mk 2 tampon
    By laz in forum Tamirhane
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 31 Ocak 2013, 03:37
  4. Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 27 Ekim 2012, 10:52
  5. Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 01 Eylül 2012, 18:11

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67