Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
Sayfa 1/4 123 ... SonSon
32 sonuçtan 1 ile 10 arası
Like Tree6Beğeniler

Konu: yeni golf için far önerisi

  1. #1 yeni golf için far önerisi
    furkanoza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    15 Nisan 2013
    Mesajlar
    42

    GT - Rank
    3404

    İsim
    Furkan Özata
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 140 PS DSG
    Plaka
    34 FK****
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @furkanoza

    Standart yeni golf için far önerisi

    herkese iyi akşamlar, önceden konusu açılmışmıydı bilmiyorum ama malum aracım comfortline olduğu için u led siz bir golfe sahibim. oldum olası xenon lu bir araça sahip olmak istedim ama bi türlü kısmet olmadı. hiç olmazsa bu açığı güzel bir beyaz farla kapatayım diye bir kaç halojen far araştırdım. far deyince akla malum ilk olarak osram geliyo. osramın hyper white 5000 ve nightbreak farlarını araştırdım. bu konuda sizlerinde fikrini almak amacıyla bikaç sorum olacak.

    1-sizce böyle bir iş yapmak, yani beyaz ampul taktırmak mantıklımı?
    2-taktırırsak aracın garantisinde veya muayenede falan sorun olurmu?
    3-bu ampullerin kalitesi veya aydınlatması, ışık rengi hakkında bir bilginiz varmı?

    not: isteğim hem güzel yol aydınlatması sağlasın, hemde beyaza yakın hoş bir renk olsun. amacım maviye yakın o iğrenç çakma xenon gibi bi görüntü sağlamak değil. şimdiden teşekkür ederim.
    [CENTER]Golf MK7 2013 1.4 TSi 140PS ACT BMT DSG Comfortline

  2. #2
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    22 Mart 2013
    Mesajlar
    333

    GT - Rank
    1119

    İsim
    Murat Bayraktar
    Şube
    Zonguldak
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    67 EL 006
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @Murat

    Standart

    Alıntı furkanoza Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herkese iyi akşamlar, önceden konusu açılmışmıydı bilmiyorum ama malum aracım comfortline olduğu için u led siz bir golfe sahibim. oldum olası xenon lu bir araça sahip olmak istedim ama bi türlü kısmet olmadı. hiç olmazsa bu açığı güzel bir beyaz farla kapatayım diye bir kaç halojen far araştırdım. far deyince akla malum ilk olarak osram geliyo. osramın hyper white 5000 ve nightbreak farlarını araştırdım. bu konuda sizlerinde fikrini almak amacıyla bikaç sorum olacak.

    1-sizce böyle bir iş yapmak, yani beyaz ampul taktırmak mantıklımı?
    2-taktırırsak aracın garantisinde veya muayenede falan sorun olurmu?
    3-bu ampullerin kalitesi veya aydınlatması, ışık rengi hakkında bir bilginiz varmı?

    not: isteğim hem güzel yol aydınlatması sağlasın, hemde beyaza yakın hoş bir renk olsun. amacım maviye yakın o iğrenç çakma xenon gibi bi görüntü sağlamak değil. şimdiden teşekkür ederim.
    Sizinle aynı konuyu açmayı düşünüyordum. Merakla takip edeceğim. Yorumlara göre bende teslim almadığım aracıma bir eklenti yapabilirim.

  3. #3
    furkanoza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    15 Nisan 2013
    Mesajlar
    42

    GT - Rank
    3404

    İsim
    Furkan Özata
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 140 PS DSG
    Plaka
    34 FK****
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @furkanoza

    Standart

    evet bunun da görüşü güzele benziyormuş.

    Alıntı Murat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sizinle aynı konuyu açmayı düşünüyordum. Merakla takip edeceğim. Yorumlara göre bende teslim almadığım aracıma bir eklenti yapabilirim.
    güzel bir konuya değinmişim ozaman şimdilik aracımda iki önceliğim var. 1. bu far/ampül olayı. 2.alarm taktırmayı düşünüyorum. sanırım desi marka araç kumandasına entegre alarm taktırabilirim
    Konu L0pht tarafından (26 Mayıs 2013 Saat 20:30 ) değiştirilmiştir.
    [CENTER]Golf MK7 2013 1.4 TSi 140PS ACT BMT DSG Comfortline

  4. #4
    anilberke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    02 Mart 2013
    Mesajlar
    3.169


    İsim
    Anil Berke
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS
    Plaka
    07 AB 168
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @anilberke

    Standart

    Bununla ilgili cok iyi bir karsilastirmam var :

    Esii aracimda sisler de denemistim. Beyaz gibi olan ampullerin performanslari digerlerine gore daha dusuk ama gorsel olarak daha guzel.

    Burada su sorulmali,
    Giderken onunu gorup mutlu olmak mi?
    Park edince donup bakinca mutlu olmak mi?

    Soldaki cool white osram sagdaki fabrika cikisi osram. Aydinlatma guclerindeki fark belli oluyor gunduz bile.


  5. #5
    furkanoza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    15 Nisan 2013
    Mesajlar
    42

    GT - Rank
    3404

    İsim
    Furkan Özata
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 140 PS DSG
    Plaka
    34 FK****
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @furkanoza

    Standart

    Alıntı anilberke Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bununla ilgili cok iyi bir karsilastirmam var :

    Esii aracimda sisler de denemistim. Beyaz gibi olan ampullerin performanslari digerlerine gore daha dusuk ama gorsel olarak daha guzel.

    Burada su sorulmali,
    Giderken onunu gorup mutlu olmak mi?
    Park edince donup bakinca mutlu olmak mi?

    Soldaki cool white osram sagdaki fabrika cikisi osram. Aydinlatma guclerindeki fark belli oluyor gunduz bile.

    evet, güçlerde ciddi bi fark var ama görüntüde de aynı şekilkde bir fark var, beyazlık seviyesi tam istediğim seviyede
    [CENTER]Golf MK7 2013 1.4 TSi 140PS ACT BMT DSG Comfortline

  6. #6
    sedd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    28 Kasım 2012
    Mesajlar
    1.234

    GT - Rank
    2477

    İsim
    Sedat Turan
    Şube
    Eskişehir
    Yaş
    39
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    26 VV 041
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @sedd

    Standart

    Osram h7 öneririm hem kaliteli hem de uzun ömürlü bir ampüldür.
    Golf 7 1.2 tsi man.Comf. beyaz+bixenon+sürüş konfor paket+cam tavan
    Trafikte LÜTFEN saygı

  7. #7
    furkanoza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    15 Nisan 2013
    Mesajlar
    42

    GT - Rank
    3404

    İsim
    Furkan Özata
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 140 PS DSG
    Plaka
    34 FK****
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @furkanoza

    Standart

    Alıntı sedd Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Osram h7 öneririm hem kaliteli hem de uzun ömürlü bir ampüldür.
    peki sizde değiştirmek mantıklımıdır? yani aracın garantisine falan bi zararı olurmu?
    [CENTER]Golf MK7 2013 1.4 TSi 140PS ACT BMT DSG Comfortline

  8. #8
    anilberke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    02 Mart 2013
    Mesajlar
    3.169


    İsim
    Anil Berke
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS
    Plaka
    07 AB 168
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @anilberke

    Standart

    Hayir garantiyi etkilemez halojen ampul degisimi.

  9. #9
    sedd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    28 Kasım 2012
    Mesajlar
    1.234

    GT - Rank
    2477

    İsim
    Sedat Turan
    Şube
    Eskişehir
    Yaş
    39
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    26 VV 041
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @sedd

    Standart

    Alıntı furkanoza Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki sizde değiştirmek mantıklımıdır? yani aracın garantisine falan bi zararı olurmu?
    Bu tamamen zevk meselesidir.ben de holojen fara xenon'a karşıyım ama kaliteli ampül olabilir. Eski aracım polo 6r takmıştım çok da güzel olmuştu.garantiye hiç bir etkisi olmaz.sadece tavsiyem kıssaları beyaza çevirin uzunlarda aynı performansı alamazsınız
    Golf 7 1.2 tsi man.Comf. beyaz+bixenon+sürüş konfor paket+cam tavan
    Trafikte LÜTFEN saygı

  10. #10
    firatt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    19 Aralık 2012
    Mesajlar
    991

    GT - Rank
    504

    İsim
    Mustafa Fırat Tekbaş
    Şube
    Ankara
    Yaş
    36
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TDI 105 PS DSG
    Plaka
    06 AF 1509
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @firatt

    Standart

    Ben eski aracımda Osram kullanmıştım. Memnun kaldım. Hatta sisleri de Osram la değiştirmiştim.

    OSRAM|TÜKETİCİ|Otomobil Lambaları|Ürünler|Farlar|COOL BLUE|index
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Sayfa 1/4 123 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. golf 6 lastik önerisi? michelinmi continentalmi?
    By yesilbereli in forum KİT Atölyesi
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 26 Mayıs 2014, 16:40
  2. Yeni golf 1.2 tsi
    By siirask in forum Golf MK 7
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 21 Aralık 2012, 21:11
  3. Ankara Etkinlik Önerisi
    By 06dv3463 in forum Forumda
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 21 Aralık 2012, 18:44
  4. Golf 5 Angel Eye Far-Mercek Önerisi
    By deLi in forum MEKA Atölyesi
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 07 Ekim 2012, 00:39

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67