Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
Sayfa 1/3 123 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 10 arası
Like Tree1Beğeniler

Konu: Composition Media - PHONE : aranacak kişinin resmi ve yeni tanımlama yapmak

  1. #1 Composition Media - PHONE : aranacak kişinin resmi ve yeni tanımlama yapmak
    abuyukdamgaci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    21 Mart 2013
    Mesajlar
    30

    GT - Rank
    3202

    İsim
    Abdullah Büyükdamgacı
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    34 DV****
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @abuyukdamgaci

    Standart Composition Media - PHONE : aranacak kişinin resmi ve yeni tanımlama yapmak

    Selamlar,

    Composition Media'nın PHONE kısmında 4 tane hızlı arama kişisi tanımlaması yapabiliyoruz. İlk sorum yaptığımız herhangi bir tanımlama yerine bir başka tanımlamayı nasıl yapıyoruz. Örneğin 4. kişiyi a tanımlamıştım b yapmak istiyorum. İkinci sorum ise ayarlar kısmında kişi resmini görüntüle seçili olduğu halde, bu 4 hızlı arama için herhangi bir resim çıkmıyor. Bu eklemeyi nasıl yapabiliriz ?

    Tşk,

  2. #2
    ekabil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    24 Kasım 2012
    Mesajlar
    72

    GT - Rank
    2454

    İsim
    Burak Keser
    Şube
    Ankara
    Araç
    Diğer Diğer
    Motor
    Diğer Diğer
    Plaka
    34 AB 1234
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @ekabil

    Standart

    valla arayan resmini bende yapamadım. nasıl olacak bilemiyorum

    Alıntı abuyukdamgaci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamlar,

    Composition Media'nın PHONE kısmında 4 tane hızlı arama kişisi tanımlaması yapabiliyoruz. İlk sorum yaptığımız herhangi bir tanımlama yerine bir başka tanımlamayı nasıl yapıyoruz. Örneğin 4. kişiyi a tanımlamıştım b yapmak istiyorum. İkinci sorum ise ayarlar kısmında kişi resmini görüntüle seçili olduğu halde, bu 4 hızlı arama için herhangi bir resim çıkmıyor. Bu eklemeyi nasıl yapabiliriz ?

    Tşk,

  3. #3
    isok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    23 Ocak 2013
    Mesajlar
    171

    GT - Rank
    510

    İsim
    Ismail K.
    Şube
    Konya
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    42
    Kan Grubu
    AB RH -
    Bahset
    @isok

    Standart

    arayan resmi için kitapçığında telefonun bu özelliğe destek vermesi gerektiği yazıyor.
    yani telefon desteklerse ve rehberinde bulunan kişilerde foto varsa araçla senkronize olunca numaralarıyla beraber fotolarıda gönderiyor.
    ben HTC one x kullanıyorum bu özelliğe desteklemiyor.

  4. #4
    abuyukdamgaci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    21 Mart 2013
    Mesajlar
    30

    GT - Rank
    3202

    İsim
    Abdullah Büyükdamgacı
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    34 DV****
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @abuyukdamgaci

    Standart

    Ben iphone5'le henüz göremedim.

  5. #5
    3 BEYAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    16 Mart 2013
    Mesajlar
    77

    GT - Rank
    2789

    İsim
    Okan Uğurlu
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Yaş
    35
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS DSG
    Plaka
    34 AA 0000
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @3 BEYAZ

    Standart

    note 2' yi de desteklemiyor iphone 5 de
    baska hangi telefonu destekleyecek ki

  6. #6
    Glasius - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    03 Mart 2013
    Mesajlar
    292

    GT - Rank
    1579

    İsim
    Çağlayan Önalmiş
    Şube
    Ankara
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    06 DZ 5555
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @Glasius

    Standart

    iphone 4S'i de desteklemiyor. zaten samsung ve apple piyasaya hakim. bunları desteklemiyorsa neyi destekliyor gerçekten? alcatel'i mi

  7. #7
    sinan3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    20 Nisan 2013
    Mesajlar
    57

    GT - Rank
    528

    İsim
    Sinan Neşvat
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS DSG
    Plaka
    34 UB 9765
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @sinan3

    Standart Composition Media - PHONE : aranacak kişinin resmi ve yeni tanımlama yapmak

    Bence resmin boyutlarıyla alakalı bir durum olabilir.
    Mesela sd kartta bi şarkının kapak resmini göstermezken başka bir şarkınınkini gösteriyor.
    250x250 bi resmi kişi resmi yaparak denemekte fayda var.
    Birde resmin konuşma sırasında gözükmesini istiyorsunuz demi. Yoksa favorilerin üstünde mi ? Yani 4 tane favori yeri var. Orda mı resim gözüksün istiyorsunuz ?

  8. #8
    abuyukdamgaci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    21 Mart 2013
    Mesajlar
    30

    GT - Rank
    3202

    İsim
    Abdullah Büyükdamgacı
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    34 DV****
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @abuyukdamgaci

    Standart

    Aslında ben 200x200 olarak resimleri yapıp iphoneda kişi resmi olarak kaydetmiştim. Ama görüntüleymedim. 4 favorinin olduğu ekranda ve arama geldiğinde veya yapıldığında gözükmesi yeterli gibi.

  9. #9
    cyber_brain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    08 Şubat 2013
    Mesajlar
    192

    GT - Rank
    2918

    İsim
    Murat Akar
    Şube
    İzmir
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 122 PS DSG
    Plaka
    35 KA 0986
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @cyber_brain

    Standart İphone da arayan resmin teyp in göstermemesi

    Arkadslar iphone 5 kullanıyorum fakat arayan resmi göstermiyor bazı arkadaşlar farklı cihazlarda bunu başarmış fakat bende olmadı fikri olan deneyen var mı?

  10. #10
    sedd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    28 Kasım 2012
    Mesajlar
    1.234

    GT - Rank
    2469

    İsim
    Sedat Turan
    Şube
    Eskişehir
    Yaş
    39
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    26 VV 041
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @sedd

    Standart

    @cyber_brain Mevcut konu ile birleştirilmiştir
    Golf 7 1.2 tsi man.Comf. beyaz+bixenon+sürüş konfor paket+cam tavan
    Trafikte LÜTFEN saygı

Sayfa 1/3 123 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Composition Colour ve Composition Media farkı
    By Kalki in forum KİT Atölyesi
    Cevaplar: 53
    Son Mesaj: 25 Ağustos 2018, 23:38
  2. Composition Media hakkında bir kaç soru
    By sinan3 in forum Multimedya
    Cevaplar: 25
    Son Mesaj: 09 Ekim 2017, 09:31
  3. Composition media ile video izleme
    By sevemem920 in forum MEKA Atölyesi
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 16 Haziran 2013, 23:24
  4. Composition Media Album Art(Albüm Kapağı) Hakkında
    By ekabil in forum MEKA Atölyesi
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 27 Nisan 2013, 22:32
  5. Composition Media
    By virtus in forum MEKA Atölyesi
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 23 Şubat 2013, 10:05

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67