Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
Sayfa 1/2 12 SonSon
14 sonuçtan 1 ile 10 arası
Like Tree8Beğeniler

Konu: mk7 bagajına sığan bir bebek arabası önerir misiniz?

  1. #1 mk7 bagajına sığan bir bebek arabası önerir misiniz?
    topalkartal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    15 Ağustos 2013
    Mesajlar
    75

    GT - Rank
    3476

    İsim
    Yasin Savli
    Şube
    Denizli
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    FF 059
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @topalkartal

    Standart mk7 bagajına sığan bir bebek arabası önerir misiniz?

    arkadaşlar, bagajınıza bebek arabası koyuyo musunuz; sığıyo mu? bu konudaki önerileriniz nelerdir, hangi bebek arabasını alalım?
    2013 - 1.2 TSİ Comfortline Manuel Beyaz
    highline donanimlar+renkli ekranli cok fonksiyonlu yol bilgisayarı

  2. #2
    Umit-G - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    14 Mayıs 2013
    Mesajlar
    726

    GT - Rank
    1288

    İsim
    Ümit G.
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Yaş
    39
    Araç
    Diğer Diğer
    Motor
    TSI 150 PS
    Plaka
    34 BJK 1903
    Kan Grubu
    B RH +
    Bahset
    @Umit-G

    Standart

    Baston tip olanlardan alabilirsiniz , hiç fazla para vermenize gerek yok , chicco evde kuzu gibi yatarken biz 70 TL'lik baston tip arabayla büyüttük çocuğu ,
    senboy1903 ve topalkartal bunu beğendi.
    Şimdilik Golf'e ara , ileride tekrar inşallah ...

  3. #3
    golf45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    20 Kasım 2012
    Mesajlar
    61

    GT - Rank
    656

    İsim
    Nihat Kurtuluş
    Şube
    Uşak
    Yaş
    36
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS DSG
    Plaka
    64 AJ
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @golf45

    Standart

    "Chicco Liteway" polonun bagajına bile sığıyor, baston tip oldukçada sağlam duruyor.

  4. #4
    topalkartal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    15 Ağustos 2013
    Mesajlar
    75

    GT - Rank
    3476

    İsim
    Yasin Savli
    Şube
    Denizli
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    FF 059
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @topalkartal

    Standart

    butun baston tipi olan arabalar sığar mı? bagajın en geniş yeri kac santimetre?

    Edit: nihat bey ben yazarken yazmışsınız, cevap icin tesekkurler. sanırım ortak nokta baston tipi bi ürün..
    Konu topalkartal tarafından (30 Ekim 2013 Saat 20:00 ) değiştirilmiştir.
    2013 - 1.2 TSİ Comfortline Manuel Beyaz
    highline donanimlar+renkli ekranli cok fonksiyonlu yol bilgisayarı

  5. #5
    Sedat Beyke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    27 Nisan 2013
    Mesajlar
    246

    GT - Rank
    2986

    İsim
    Sedat Beyke
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Yaş
    35
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 122 PS DSG
    Plaka
    34 ZS 7173
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @Sedat Beyke

    Standart

    Evet baston lar sigiyor ama çocuk kiloluysa 14 kg a kadar taşıyor. ..baston ama en ideali yani 2-3 bin liraya bile var para tuzagi

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    1.4 TSİ 122 DSG-HİGHLİNE-KATLANIR AYNA-TUNGSTEN GRİ

  6. #6
    Kingbiker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    06 Ocak 2013
    Mesajlar
    237

    GT - Rank
    2204

    İsim
    Sertan Donat
    Şube
    İzmir
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    35 KA 6091
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @Kingbiker

    Standart

    Alıntı topalkartal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    butun baston tipi olan arabalar sığar mı? bagajın en geniş yeri kac santimetre?

    Edit: nihat bey ben yazarken yazmışsınız, cevap icin tesekkurler. sanırım ortak nokta baston tipi bi ürün..
    Yasin Bey merhaba,
    Bende chicco liteway kullanıyorum.inanım hem hafif,hem sağlam , hemde 2. Ve 3. Ürüne yer kalabiliyor.Alın rahat edin.
    topalkartal bunu beğendi.
    **GOLF 7 1.2 TSI Comfortline MANUEL Beyaz**
    Ergo Spor Sürücü Koltuğu+Panoramik Açılır Cam Tavan + %65 oranında karartılmış arka ve yan camlar+ Comp media 5.8'' + Sürüş Konfor paketi ( Ön ve Arka park sensörü ve Hız sabitleyici)+ Geri vites Kamera + Isık Görüş paketi + Katlanır Ayna + Keyless Entry + Alarm+Bi-xenon basic far +Led stop lambaları ve led plaka aydınlatma + 17'' Dijon jant + Helix Plug & Play sub amp paket (28.Hafta üretim-35.Hafta Teslim)[SIGPIC][/SIGPIC]

  7. #7
    topalkartal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    15 Ağustos 2013
    Mesajlar
    75

    GT - Rank
    3476

    İsim
    Yasin Savli
    Şube
    Denizli
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    FF 059
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @topalkartal

    Standart

    Alıntı Kingbiker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yasin Bey merhaba,
    Bende chicco liteway kullanıyorum.inanım hem hafif,hem sağlam , hemde 2. Ve 3. Ürüne yer kalabiliyor.Alın rahat edin.
    merhabalar sertan bey. peki bu chicco liteway in tekerlekleri cikabiliyo mu? yoksa buna gerek kalmiyo mu? birde daha iyi bi öneriniz yoksa hepsiburada dan almayı düşünüyorum. yeşili guzel, oglusum 5 aylık; ilerde kızım da olursa onda da kullanırım

    3 yasa ve 15 kiloya kadar kullanilabiliyomus. sanırım buda cocuğu büyütmeye yeter. 3 yasında eşek kadar olur yürüsün kerata
    Konu topalkartal tarafından (30 Ekim 2013 Saat 22:19 ) değiştirilmiştir.
    2013 - 1.2 TSİ Comfortline Manuel Beyaz
    highline donanimlar+renkli ekranli cok fonksiyonlu yol bilgisayarı

  8. #8
    fedon16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    17 Kasım 2012
    Mesajlar
    101

    GT - Rank
    1905

    İsim
    Ferdi Akbulut
    Şube
    Bursa
    Yaş
    33
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 125 PS
    Plaka
    16 YY 000
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @fedon16

    Standart

    ben baston tipi ikiz bebek arabası koyuyorum.sıkıntı yok yer bile kalıyor.
    topalkartal bunu beğendi.

  9. #9
    mce98 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    18 Mart 2013
    Mesajlar
    9

    GT - Rank
    1277

    İsim
    Cem Ertok
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 5 Comfortline
    Motor
    FSI 115 PS
    Plaka
    06 AVXXXX
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @mce98

    Standart

    Ben Golf 5'imde baston tip Mclaren koyup, ilave birkaç valizle beraber sorunsuz kullanıyordum. Şimdi 7'de ne olacak göreceğiz.
    topalkartal bunu beğendi.

  10. #10
    semphatic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    10 Nisan 2013
    Mesajlar
    558


    İsim
    Okan Kumbaracı
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 122 PS DSG
    Plaka
    34 AJ 2619
    Kan Grubu
    0 RH -
    Bahset
    @semphatic

    Standart

    Benim canavarin arabasi sigiyosa hepsi sigar . Jane rider benimki tank gibi mubarek dik koyarsam yanina bavulda sigar ama yatay koydugum zaman sadece market posetleri
    topalkartal bunu beğendi.

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 38
    Son Mesaj: 12 Ekim 2014, 23:07
  2. Golf 7 için bebek araç koltuğu
    By Kingbiker in forum Garaj
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 02 Haziran 2014, 13:27
  3. Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 03 Ocak 2013, 08:47

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67