Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
Sayfa 1/3 123 SonSon
26 sonuçtan 1 ile 10 arası
Like Tree8Beğeniler

Konu: Comfortline Donanim

  1. #1 Comfortline Donanim
    Ssekuc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    29 Ocak 2013
    Mesajlar
    12

    GT - Rank
    2457

    İsim
    Sami Sekucoglu
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    34 SS 1993
    Kan Grubu
    AB RH +
    Bahset
    @Ssekuc

    Question Comfortline Donanim

    Merhaba arkadaslar ben bugun 1.4 TSI 122 hp comfortline siparisi verdim, ellerinde olmadigindan dolayi mart ayinin ucuncu haftasi verecekler.
    internette ne kadar arasamda comfortline'da bazi ozelliklerin olup olmadigini bulamadim.

    Mesela
    - Bi-xenon
    - navigasyon

    comfortline paketine dahil mi?

    Birde ben Park mesafe sensörlerini sonradan yaptirsam bana ne kadara mal olur?
    Yardimlariniz icin simdiden tesekkurler..

  2. #2
    umutturk1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    12 Aralık 2012
    Mesajlar
    149

    GT - Rank
    2153

    İsim
    Umut Türkuçak
    Şube
    İzmir
    Yaş
    25
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS
    Plaka
    35
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @umutturk1907

    Standart

    Navigasyon şu an için Türkiye'de mevcut değil ( Golf 7 için ) Highline da veya opsiyon listesinde bile yok.Medya sistemi yeni olduğu için daha Türkiye için navigasyon yokmuş.Bi-xenon da sadece 2013 Highline larda standart.Park sensörleri hakkında ise düşüncemi söylüyorum bilgimi değil.Sadece arkaya taktıracaksan 500 lira civarı tutar.Ön-arka dersen biraz daha pahalı olur.

  3. #3
    Ssekuc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    29 Ocak 2013
    Mesajlar
    12

    GT - Rank
    2457

    İsim
    Sami Sekucoglu
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    34 SS 1993
    Kan Grubu
    AB RH +
    Bahset
    @Ssekuc

    Standart

    tamam bilgi icin tesekkurler.

  4. #4
    sedd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    28 Kasım 2012
    Mesajlar
    1.234

    GT - Rank
    2048

    İsim
    Sedat Turan
    Şube
    Eskişehir
    Yaş
    38
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    26 VV 041
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @sedd

    Standart

    Bence 1250 tl sürüş konfor paket ekletseydin keşke çünkü ön arka görsel park sensörü ve cruise control çok faydalı donanımlar hem ikisini bu fiyata yaptırmanız da imkansız
    Golf 7 1.2 tsi man.Comf. beyaz+bixenon+sürüş konfor paket+cam tavan
    Trafikte LÜTFEN saygı

  5. #5
    firatt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    19 Aralık 2012
    Mesajlar
    991

    GT - Rank
    444

    İsim
    Mustafa Fırat Tekbaş
    Şube
    Ankara
    Yaş
    35
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TDI 105 PS DSG
    Plaka
    06 AF 1509
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @firatt

    Standart

    Alıntı sedd Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence 1250 tl sürüş konfor paket ekletseydin keşke çünkü ön arka görsel park sensörü ve cruise control çok faydalı donanımlar hem ikisini bu fiyata yaptırmanız da imkansız
    Evet sürüş onfor paketi çok mantıklı. Mesela benim opsiyon ekleme şansım yoktu çünkü olanı aldım. Ön - arka park sensörünü serviste, servis garantili marka olan meta taktırdım 880TL montaj işçilik boya vb. dahil. Bunda da ekrana grafik aktarımı henüz yok. Hız sabitleme 600 TL civarında ama o da comfortline lara olmuyor çünkü onun için kumandasız direksiyon gerekiyor.

  6. #6
    Ssekuc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    29 Ocak 2013
    Mesajlar
    12

    GT - Rank
    2457

    İsim
    Sami Sekucoglu
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    34 SS 1993
    Kan Grubu
    AB RH +
    Bahset
    @Ssekuc

    Standart

    eger onlari ekletmis olsaydim 3-4 ay beklemem gerekecekti, bu halde bile mart sonuna kadar beklemek zorundayim
    sehir disina neredeyse hic cikmayacagim icin cruise controle gerek oldugunu dusunmuyorum ve arka park sensorunude araba gelince taktiracagim.

    bu arada opsiyonel donanim fiyatlarinda bluetooth 1450 lira istiyorlar, bir bluetooth icin fazla degil mi ya?
    birde yine opsiyonel donanimda keyless entry ozelligi gorunuyor, onu arabayi aldiktan sonra yaptirabilirmiyim yoksa illa fabrika cikisli mi olmasi lazim?
    son olarak'ta ilerde VAG yazilimiyle navigasyon ozelligini ekleyebiliyormusuz diye duydum, bunun icin yuksek ucret isterler mi?

    Not: Kusura bakmayin cok soru soruyorum ama ilk arabam o yuzden biraz heyecanliyim

  7. #7
    firatt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    19 Aralık 2012
    Mesajlar
    991

    GT - Rank
    444

    İsim
    Mustafa Fırat Tekbaş
    Şube
    Ankara
    Yaş
    35
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TDI 105 PS DSG
    Plaka
    06 AF 1509
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @firatt

    Standart

    Keyless entry nin sonradan takıldığını hiç duymadım. Ona anahtarsız çalıştırma da dahil diye biliyorum. Kontak vs. de değişecek. Bence takılması çok zor. VAG ile navigasyonu da hiç duymadım. Öncelikle navigasyon için teyp de gps modülü olması gerekir. Ayrıca harita da yüklenmiş olmalı. Navigasyon sadece VAG ile açılabilecek basit bir yazılım değil, birçok komponentden oluşuyor. Kaldıki henüz navigasyon ile ilgili hiçbir donanım opsiyon olarak bile alınamıyor. Ben VAG ile ilgili geçen haftasonu servise gittim. VAG ile servis dışı müdahale önceilkle aracı garanti kapsamından çıkariyor. Servistekiler ise şu an Golf 7 hakkında bayağı bir bilgisiz. Ben birkaç özelliği sorduğumda Almanya'dan bilgi gelmediğini dolayısıyla aracı bırakmamı ve onların kurcalaması yani deneyerek öğrenmesi gerektiğini söylediler. O yüzden VAG ve özelliklerin açılması için bir süre beklemek gerekecek. Bluetooth bedeli ise gayet normal. Basit bir iphone bağlantı kablosuna 120TL, kauçuk paspas için ise 194 TL isteyen doğuşun bluetooth a 1400 demesi şaşırtıcı değil.

  8. #8
    shrike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    27 Ocak 2013
    Mesajlar
    61

    GT - Rank
    2440

    İsim
    Emrah Şenli
    Şube
    Ankara
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    06 DE 3965
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @shrike

    Standart

    aracınız hayırlı olsun bende 1,4 comfortline için mart sonunu bekliyorum.park sensörleri için biraz bekle kesinlikle en iyi sistemide taksan 500 tl yi geçmezsin.bende basit ses ikazlı bi sensör düşünüyorum.medya sistemi sektörü markalar için çok iyi modeller geliştiriyor.vw için yapılan medya sistemlerini araştırabilirsin...

  9. #9
    faikkck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    22 Şubat 2013
    Mesajlar
    216

    GT - Rank
    1331

    İsim
    Faik Koçak
    Şube
    Ankara
    Yaş
    28
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    06 EZ 0706
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @faikkck

    Standart

    Bende bu Bi xenon olayına kafayı taktım 2013 lerde sadece highline donanımında geliyormuş...Ben sipariş geçmedim ellerinde var olan saf beyaz 1.4 tsi comfortline bekliyorum ,, sanırım 15 mart gıbı teslım alıcam..içimde kalan şeylerden biri bu Bi xenon , ikinci pasifik mavi alamamam ve bide elektrikli katlanır aynaların olmaması başka herhangi bi donanımı istemiyorum bunlar olsa

  10. #10
    Das Auto. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    20 Aralık 2012
    Mesajlar
    156

    GT - Rank
    2208

    İsim
    Erdem Y.
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 122 PS DSG
    Plaka
    34 GLF 007
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @Das Auto.

    Standart

    Alıntı faikkck Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende bu Bi xenon olayına kafayı taktım 2013 lerde sadece highline donanımında geliyormuş...Ben sipariş geçmedim ellerinde var olan saf beyaz 1.4 tsi comfortline bekliyorum ,, sanırım 15 mart gıbı teslım alıcam..içimde kalan şeylerden biri bu Bi xenon , ikinci pasifik mavi alamamam ve bide elektrikli katlanır aynaların olmaması başka herhangi bi donanımı istemiyorum bunlar olsa
    Faik Bey, aracınızda çok fazla donanım isteyip sonradan taktırmak yerine özel sipariş geçip beklemenizi tavsiye ederim çünkü sonradan taktırmanın maliyeti çok yüksek. Bunun yanı sıra artık Golf 7'de her şey ana işletim sistemi üzerinden kontrol edildiğinden bu işlemleri her yerde yaptıramazsınız. Ama madem siz beklemek istemiyorsunuz ve siparişinizde kararlısınız, istedğiniz konularda bilgi vermeye çalışayım.
    Aracınızı teslim aldığınızda kataloglardaki Golf'lere benzemediğini göreceksiniz maalesef. Dost acı söyler kusuruma bakmayın Bunun nedeni halojen far tasarımının bi-xenon'dan farklı oluşudur. Yani iki far arasında sadece ampul farkı yok, tasarımları da farklı. Bir Golf 7'nin Golf 7 gibi görünmesi için bi-xenon olmazsa olmaz diye düşünüyorum. Bu işlemi sonradan yaptırabilirsiniz ama biraz sabır, zaman ve para lazım. Forum'da bir çok kişi bi-xenon'a geçmek istiyor ve bu işlemi yapmaya çalışan teknik atölyeler de bir yandan çalışıyorlar. Yurt dışını da takip ediyoruz, orada yapılırsa burada da yapılır mutlaka...
    Pasifik mavi için yapılacak bir şey yok, sonradan boyatırsınız diyeceğim kötü bir espri olacak
    Katlanır aynayı ben taktırdım. Maliyeti 1400TL'dir işçilik dahil. Bunun için İstanbul'a gelmeniz lazım.
    Sadece bunlar ise sizi düşündüren ok ama sonradan keşke şu da olsaydı diyecekseniz baştan 4 ay bekleyip içinize tam sinen, gerçekten size ait bir Golf 7 almanızı tekrar tavsiye ediyorum. Ben yakında U-Ledli far alacağım için bi-xenon farlarımı satacağım ve siz benim potansiyel alıcım olmanıza rağmen tavsiyem budur Faik Bey.
    timurleng ve Ssekuc bunu beğendi.
    Forumların amacı kişisel tartışma değil bilgi paylaşımıdır. En az soru sorup yardım aldığımız ölçüde biz de başkalarına yardımcı olmalıyız. Gereksiz yazışmalarla başka insanların karşılıksız ve iyi niyetli zamanlarını boşa harcamamaya çalışalım lütfen.

Sayfa 1/3 123 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 03 Ekim 2013, 13:27
  2. 1.4 TSI 122 Comfortline Motor performas sesi
    By malakambos in forum KİT Atölyesi
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 21 Ekim 2012, 20:35
  3. Golf 7 Comfortline Donanım Özellikleri
    By L0pht in forum Golf MK 7
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 17 Ekim 2012, 07:01
  4. Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 07 Eylül 2012, 21:25
  5. Bora-pasific- Golf5 comfortline
    By istanbul in forum Golf MK 5
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 28 Ağustos 2012, 00:43

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67