Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
Sayfa 1/5 123 ... SonSon
42 sonuçtan 1 ile 10 arası
Like Tree26Beğeniler

Konu: Esmer Bomba Sevenler, Yasatanlar, Kullananlar ve Kalkindirma Dernegi:))

  1. #1 Esmer Bomba Sevenler, Yasatanlar, Kullananlar ve Kalkindirma Dernegi:))
    Gökhan Sarıoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    28 Mayıs 2013
    Mesajlar
    749

    GT - Rank
    3243

    İsim
    Gökhan_55 ..
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Yaş
    33
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TDI 105 PS DSG
    Plaka
    34 GS 1234
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @Gökhan Sarıoğlu

    Standart Esmer Bomba Sevenler, Yasatanlar, Kullananlar ve Kalkindirma Dernegi:))

    Arkadaslar forumda kimler var gorelim hadi bu asil rengi kimler seviyor benden baska)
    2013 Golf Tdi Dsg, Cam Tavan , Bi Xenon, Led Stop, 18' Durban Jant, Abt Body Kit, Sürüş Konfor Paketi, Derin Siyah...
    2013 Audi A3 TDI S-Tronic, 17'jant Cam tavan, Xenon Plus, Ambition Parlak KIRMIZI....

  2. #2
    cerentoker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    01 Mart 2013
    Mesajlar
    757

    GT - Rank
    2650

    İsim
    Ceren Toker
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    34 JM 8309
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @cerentoker

    Standart

    hayirli olsun siyahcilar :thumbup:

    Xperia S cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    GOLF VII 1.2 TSI Comfortline Manuel +Tungsten Gri +Bi xenon +Elektrikli Katlanır Ayna

  3. #3
    slck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    01 Mart 2013
    Mesajlar
    791

    GT - Rank
    69

    İsim
    Selçuk Karavit
    Şube
    Kırklareli
    Araç
    Golf MK 6 Trendline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    39 TA 067
    Kan Grubu
    A RH -
    Bahset
    @slck

    Standart

    Eşimle kızım çok kırmızı istediler, kıramayacağım tek onlar ama ne yapayım GOLF dediğin BEYAZ olacak.Dün BORABJK'nın arabasına sarılmamak için zor tuttum kendimi.
    izmirli35 bunu beğendi.
    Fabrikadan ne çıktı ise o.

  4. #4
    semih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    15 Haziran 2013
    Mesajlar
    32

    GT - Rank
    3330

    İsim
    Semih Ikizler
    Şube
    Edirne
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS
    Plaka
    22 NL 615
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @semih

    Standart

    aslinda aklimda olan tek renk günbatımı kırmızısıydı ama sonanda siyaha geçiş yaptım yani anlıycanız esmer bombaları severim
    GOLF7 1.6 TDI 105HP MANUEL HİGHLİNE SİYAH+SUNROOF+BEJ DÖŞEME

  5. #5
    Gökhan Sarıoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    28 Mayıs 2013
    Mesajlar
    749

    GT - Rank
    3243

    İsim
    Gökhan_55 ..
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Yaş
    33
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TDI 105 PS DSG
    Plaka
    34 GS 1234
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @Gökhan Sarıoğlu

    Standart

    Alıntı cerentoker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayirli olsun siyahcilar :thumbup:

    Xperia S cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    )) teşekkürler her zaman bekleriz
    2013 Golf Tdi Dsg, Cam Tavan , Bi Xenon, Led Stop, 18' Durban Jant, Abt Body Kit, Sürüş Konfor Paketi, Derin Siyah...
    2013 Audi A3 TDI S-Tronic, 17'jant Cam tavan, Xenon Plus, Ambition Parlak KIRMIZI....

  6. #6
    Gökhan Sarıoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    28 Mayıs 2013
    Mesajlar
    749

    GT - Rank
    3243

    İsim
    Gökhan_55 ..
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Yaş
    33
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TDI 105 PS DSG
    Plaka
    34 GS 1234
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @Gökhan Sarıoğlu

    Standart

    Alıntı semih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslinda aklimda olan tek renk günbatımı kırmızısıydı ama sonanda siyaha geçiş yaptım yani anlıycanız esmer bombaları severim
    valla ne yalan söyleyim iyi etmemişssiniz:=)))) şaka bi yana siyah bakımı zor olabilir ama cidden asil duruyor
    2013 Golf Tdi Dsg, Cam Tavan , Bi Xenon, Led Stop, 18' Durban Jant, Abt Body Kit, Sürüş Konfor Paketi, Derin Siyah...
    2013 Audi A3 TDI S-Tronic, 17'jant Cam tavan, Xenon Plus, Ambition Parlak KIRMIZI....

  7. #7
    x-rayted - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    13 Haziran 2013
    Mesajlar
    439

    GT - Rank
    950

    İsim
    Cenk Köse
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Yaş
    51
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    34 DP****
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @x-rayted

    Standart

    Daha önce de yazdım. Ben yeni golfü biraz sıkıcı bulmuş ilk çıktığında görmeye bile gitmemiştir.
    5-6 ay önce AVMde sergilenen derin siyah bej iç döşemeli highline gördüm. Bayıldım.
    Almaya gittiğimde boşta hazır comfortunu görünce hemen kaporayı verdim.

    Siyah candır hele ki bej iç döşeme ile
    '15 Ford Focus HB 1.5 TDCi Powershift style (otomatik vites, yarış kırmızı)
    '14 VW Polo 1.2 TSI comfortline (düz vites, saf beyaz )

  8. #8
    stoickov1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    12 Aralık 2012
    Mesajlar
    52

    GT - Rank
    437

    İsim
    Gülter Bölükbaşı
    Şube
    Bursa
    Yaş
    41
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS DSG
    Plaka
    16 E2866
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @stoickov1

    Standart

    evet siyah biraz bakımı zor ama asil bi renk diyer renklere göre ve daha ağır duruyor golf 7 de.bu yüzden de tercihim siyah oldu benimde..

  9. #9
    Gökhan Sarıoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    28 Mayıs 2013
    Mesajlar
    749

    GT - Rank
    3243

    İsim
    Gökhan_55 ..
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Yaş
    33
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TDI 105 PS DSG
    Plaka
    34 GS 1234
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @Gökhan Sarıoğlu

    Standart

    vayy baya sayimiz varmis ya arkadaslar lutfen arabalarimizin guzel anlarda cekilmis fotolarini da paylasalim su gricileri catlatalim) bide mavişçileri
    tismo bunu beğendi.
    2013 Golf Tdi Dsg, Cam Tavan , Bi Xenon, Led Stop, 18' Durban Jant, Abt Body Kit, Sürüş Konfor Paketi, Derin Siyah...
    2013 Audi A3 TDI S-Tronic, 17'jant Cam tavan, Xenon Plus, Ambition Parlak KIRMIZI....

  10. #10
    ultraBeyzade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    12 Aralık 2012
    Mesajlar
    242

    GT - Rank
    2105

    İsim
    Uğur Kaya
    Şube
    Ankara
    Yaş
    25
    Araç
    Diğer Diğer
    Motor
    Diğer 230 PS
    Plaka
    06 JH 049
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @ultraBeyzade

    Standart

    Siyah ama golf değil :P Bakımının, temizliğinin zor olması da cabası. Ama araca en çok yakışan renk bence

Sayfa 1/5 123 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Esmer Bomba'ya Bir Kaç Küçük Dokunuş...:))
    By Gökhan Sarıoğlu in forum Garaj
    Cevaplar: 41
    Son Mesaj: 08 Ağustos 2013, 16:27

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67