Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
Sayfa 1/10 123 ... SonSon
96 sonuçtan 1 ile 10 arası
Like Tree16Beğeniler

Konu: Golf7 Kaza:(

  1. #1 Golf7 Kaza:(
    BiLaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    26 Aralık 2012
    Mesajlar
    159

    GT - Rank
    1329

    İsim
    Bilal Asmalı
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS DSG
    Plaka
    34 FT 2245
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @BiLaL

    Unhappy Golf7 Kaza:(

    Arkadaslar dün talihsiz bir kaza geçirdimhamd olsun sadece baş parmağımı kırdım ufak tefek sıyrıklarla da elimden atlattım yazık oldu inş perte çıkar şuanda ortalama hasar 20.000 tl civarı Pazartesi netleşecek inş herşeyimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

  2. #2
    evrengunes_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    09 Aralık 2012
    Mesajlar
    55

    GT - Rank
    2135

    İsim
    Evren Güneş
    Şube
    Kocaeli
    Araç
    Diğer Diğer
    Motor
    Diğer Diğer
    Plaka
    34 DC 2250
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @evrengunes_

    Standart

    büyük geçmiş olsun cana gelceğine mala gelsin RABBİM beterinden korusun...
    Konu evrengunes_ tarafından (13 Nisan 2013 Saat 15:52 ) değiştirilmiştir.
    ada555 bunu beğendi.

  3. #3
    evrengunes_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    09 Aralık 2012
    Mesajlar
    55

    GT - Rank
    2135

    İsim
    Evren Güneş
    Şube
    Kocaeli
    Araç
    Diğer Diğer
    Motor
    Diğer Diğer
    Plaka
    34 DC 2250
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @evrengunes_

    Standart

    yüksek bi arabaya çarptın galiba kamyon gibi alt taraflarda sağlam duruyo

  4. #4
    Blacken - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    06 Aralık 2012
    Mesajlar
    439

    GT - Rank
    2109

    İsim
    Emirhan Kurt
    Şube
    Ankara
    Araç
    Diğer Diğer
    Motor
    Diğer 122 PS DSG
    Plaka
    AEB 52
    Kan Grubu
    A RH -
    Bahset
    @Blacken

    Standart

    Gecmis olsun pert olmasi zor.

  5. #5
    BiLaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    26 Aralık 2012
    Mesajlar
    159

    GT - Rank
    1329

    İsim
    Bilal Asmalı
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS DSG
    Plaka
    34 FT 2245
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @BiLaL

    Standart

    Fiat dobloya vurdum arabanın alt kısımlar yırtıldı sis farlarının olduğu bölüm dün çekiciden servise aracı bıraktıktan sonra + ön cam kasmış kırık oda değişecek eyw sağolasın bu arada mal önemli değîl canımız sağolsun 50 60 km hız ile vurdum

  6. #6
    falconxtc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    22 Ağustos 2012
    Mesajlar
    1.174

    GT - Rank
    353

    İsim
    İlkay Çoban
    Şube
    Eskişehir
    Yaş
    36
    Araç
    Golf MK 5 Comfortline
    Motor
    TSI 140 PS
    Plaka
    26 FN 662
    Kan Grubu
    AB RH +
    Bahset
    @falconxtc

    Standart

    Geçmiş olsun Allah beterinden korusun.

  7. #7
    BiLaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    26 Aralık 2012
    Mesajlar
    159

    GT - Rank
    1329

    İsim
    Bilal Asmalı
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS DSG
    Plaka
    34 FT 2245
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @BiLaL

    Standart

    Allah razı olsun cümlemizi inş

  8. #8
    Bluebyte - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    30 Aralık 2012
    Mesajlar
    374

    GT - Rank
    2267

    İsim
    Volkan Erden
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Yaş
    43
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 122 PS DSG
    Plaka
    34 FU 5876
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @Bluebyte

    Standart

    Çok geçmiş olsun Bilal kardeşim.
    Canını sıkma lütfen ,
    Herşeyden önce canın sağolsun.

    Birşeye ihtiyacın olursa ara lütfen.
    1 Volkan Demirel 2 Egemen Korkmaz 3 Hasan Ali Kaldırım 4 Bekir İrtegün 5 Mehmet Topal 6 Joseph Yobo 7 Moussa Sow 9 Miroslav Stoch 11 Dirk Kuyt 12 Taraftar 14 Raul Meireles 16 Cristian Baroni 17 Recep Niyaz 20 Sezer Öztürk 21 Selçuk Şahin 23 Semih Şentürk 27 Milos Krasic 34 Fehmi Mert Günok 38 Mehmet Topuz 48 Salih Uçan 53 Serdar Kesimal 54 Erten Ersu 67 Orhan Şam 77 Gökhan Gönül 85 Serkan Kırıntılı 88 Caner Erkin

  9. #9
    rahatsizetme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    24 Mart 2013
    Mesajlar
    3

    GT - Rank
    2828

    İsim
    Mehmet Turgut
    Şube
    Tunceli
    Araç
    Diğer Diğer
    Motor
    Diğer 90 PS
    Plaka
    32 LY 494
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @rahatsizetme

    Standart

    evrengunes_ kardeşim yanlış yazmış sanırım cana geleceğine varsın mala gelsin.
    Büyük geçmiş olsun Allah daha kötülerinden korusun.

  10. #10
    anilberke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    02 Mart 2013
    Mesajlar
    3.169


    İsim
    Anil Berke
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS
    Plaka
    07 AB 168
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @anilberke

    Standart

    geçmiş olsun kötü olmuş epey ... diz hava yastığı da açılmış..

Sayfa 1/10 123 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 19 Ekim 2016, 22:33
  2. Golf7-54
    By Golf7-54 in forum Kendini Tanıt
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 07 Temmuz 2014, 04:00
  3. golf7
    By golf7 in forum Kendini Tanıt
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 01 Mayıs 2014, 04:00
  4. golf7 halojen far
    By ugur_1903 in forum MEKA Atölyesi
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 18 Mart 2013, 21:50
  5. İstanbul'da son bir saat içerisinde 59 kaza !
    By L0pht in forum Konu Dışı
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 20 Aralık 2012, 16:08

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67