Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
Sayfa 1/3 123 SonSon
23 sonuçtan 1 ile 10 arası
Like Tree1Beğeniler

Konu: şanzuman sıkıntısı

  1. #1 şanzuman sıkıntısı
    Reha Burak Canli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar
    164

    GT - Rank
    3241

    İsim
    Reha Burak Canli
    Şube
    Ankara
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    06 RBC 90
    Kan Grubu
    B RH -
    Bahset
    @Reha Burak Canli

    Standart şanzuman sıkıntısı

    arkadaşlar yaklasık 1 ay dır arabamın 1.vitesinden ses geliyordu ve geçişlerde zorluk yaşatıyordu özellikle geri vitese geçişte p.tesi günü servis kaydı actırdım ve sonuc olarak almanyadan komple şanzuman gelecek ve aracımı bugun öğlen geri teslim aldım benımle aynı sıkıntıları yasayan arkdaslar varsa bılgılendırmek ısterdim. soracak olan olursa aracım manuel vites
    2011 OCTAVIA 1.6 TDİ 105 PS + ECU FAST =140 PS --- 2013 GOLF VII 1.4 TSİ 122 PS COMFORTLINE

  2. #2
    Reha Burak Canli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar
    164

    GT - Rank
    3241

    İsim
    Reha Burak Canli
    Şube
    Ankara
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    06 RBC 90
    Kan Grubu
    B RH -
    Bahset
    @Reha Burak Canli

    Standart

    almanyadan komple şanzumanın gelme süresi olarakta 3 hafta gibi bi süre belirttiler şanzuman gelene kadarda hiç bir sıkıntı olmadan aracı surebılecegımı soyledıler
    2011 OCTAVIA 1.6 TDİ 105 PS + ECU FAST =140 PS --- 2013 GOLF VII 1.4 TSİ 122 PS COMFORTLINE

  3. #3
    Golf35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    21 Temmuz 2013
    Mesajlar
    2.158


    İsim
    Berker T.
    Şube
    İzmir
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    35
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @Golf35

    Standart

    Alıntı Reha Burak Canli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar yaklasık 1 ay dır arabamın 1.vitesinden ses geliyordu ve geçişlerde zorluk yaşatıyordu özellikle geri vitese geçişte p.tesi günü servis kaydı actırdım ve sonuc olarak almanyadan komple şanzuman gelecek ve aracımı bugun öğlen geri teslim aldım benımle aynı sıkıntıları yasayan arkdaslar varsa bılgılendırmek ısterdim. soracak olan olursa aracım manuel vites
    Burak Bey bu ses nasıl bi sesti? Aldığınızdan beri geliyor muydu yoksa bişi olduktan sonra mı dikkat ettiniz ve ses geldiğini anladınız??? Ve de servis ne teşhis koydu ki şanzumanın komple değişmesine karar verildi ???? :S Ve de aracınız şu an nasıl? Sorun çözüldü mü ?

  4. #4
    Reha Burak Canli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar
    164

    GT - Rank
    3241

    İsim
    Reha Burak Canli
    Şube
    Ankara
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    06 RBC 90
    Kan Grubu
    B RH -
    Bahset
    @Reha Burak Canli

    Standart

    Alıntı Golf35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Burak Bey bu ses nasıl bi sesti? Aldığınızdan beri geliyor muydu yoksa bişi olduktan sonra mı dikkat ettiniz ve ses geldiğini anladınız??? Ve de servis ne teşhis koydu ki şanzumanın komple değişmesine karar verildi ???? :S Ve de aracınız şu an nasıl? Sorun çözüldü mü ?
    arabayı aldıktan 2 ay sonra yaklasık 12.000 km deyken ses gelmeye basladı 1.viteste özellikle sesı nasıl tarif ediyim geri vitesten gelen bi ses vardır ya aynen öyle bi ses gelmeye basladı zaten geçişlerde sureklı sıkıntı oluyordu servise gittim servis hiç şanzumanı indirmeden teşhisi koydu ve yazısmaların sonunda almanyadan komple şanzuman talep edildi. şanzuman 3 hafta sonra gelir dendi bugunden itibaren 3 hafta bekleyecez artık
    2011 OCTAVIA 1.6 TDİ 105 PS + ECU FAST =140 PS --- 2013 GOLF VII 1.4 TSİ 122 PS COMFORTLINE

  5. #5
    semphatic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    10 Nisan 2013
    Mesajlar
    558


    İsim
    Okan Kumbaracı
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 122 PS DSG
    Plaka
    34 AJ 2619
    Kan Grubu
    0 RH -
    Bahset
    @semphatic

    Standart

    Reha bey oncelikle gecmis olsun diyorum uzucu bir olay . Araciniz dsg mi manuel mi ?

  6. #6
    BRKNTT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    17 Aralık 2012
    Mesajlar
    790

    GT - Rank
    2189

    İsim
    Berkant Dinç
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 150 PS
    Plaka
    34 ZG 3941
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @BRKNTT

    Standart

    Alıntı Reha Burak Canli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar yaklasık 1 ay dır arabamın 1.vitesinden ses geliyordu ve geçişlerde zorluk yaşatıyordu özellikle geri vitese geçişte p.tesi günü servis kaydı actırdım ve sonuc olarak almanyadan komple şanzuman gelecek ve aracımı bugun öğlen geri teslim aldım benımle aynı sıkıntıları yasayan arkdaslar varsa bılgılendırmek ısterdim. soracak olan olursa aracım manuel vites
    Geçmiş olsun.Bu ses garc gurç tarzinda senkromenç sesi gibi galiba anladığım kadarıyla
    GOLF MK7 1.4TSI ACT 150 PS HİGHLİNE

    GECE MAVİSİ / SHETLAND DÖŞEME / DURBAN JANT / SPOR SÜSPANSİYON / SÜRÜŞ PROFİLİ / U LED / RENKLİ EKRAN / KEYLESS ENTRY / GERİ PARK KAMERASI / PANORAMİK CAM TAVAN


  7. #7
    Golf35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    21 Temmuz 2013
    Mesajlar
    2.158


    İsim
    Berker T.
    Şube
    İzmir
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    35
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @Golf35

    Standart

    Ben de 1.4 manuel bekliyorum, böyle şeyler okuyunca insan etkileniyo ister istemez. Geçen de vites geçişleriyle ilgili biişiler yazılmıştı orda da belirttim.. hani bilemiyorum, böle durumlar normal midir.. Vitesler arada bir bozuk çıkar mı? İnsan kızmalı mı kızmamamlı mı... ? Bu, aracın asli bi unsuru, vites yani.. VW de nasıl böle bi sorun çıkar insan kabul etmek istemiyo... DSG sorunlarını anlıyorum.. daha karmaışık elektronik bi sistem.. Ama manuel vites bu ya.. son derece mekanik bişi.. basit yani, yakında uçan araba yapıcaklar hala vites kutusu mu yapılamıo doru düzgün... İnsan bilip bilmeden de kızmak istemiyo ama.. neyse ya..Burak Bey, umarım sorun çözülmüştür aracınızda.. Ve de bizde de olmaz..

  8. #8
    Reha Burak Canli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar
    164

    GT - Rank
    3241

    İsim
    Reha Burak Canli
    Şube
    Ankara
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    06 RBC 90
    Kan Grubu
    B RH -
    Bahset
    @Reha Burak Canli

    Standart

    Alıntı semphatic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Reha bey oncelikle gecmis olsun diyorum uzucu bir olay . Araciniz dsg mi manuel mi ?
    aracım manuel
    2011 OCTAVIA 1.6 TDİ 105 PS + ECU FAST =140 PS --- 2013 GOLF VII 1.4 TSİ 122 PS COMFORTLINE

  9. #9
    Reha Burak Canli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar
    164

    GT - Rank
    3241

    İsim
    Reha Burak Canli
    Şube
    Ankara
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    06 RBC 90
    Kan Grubu
    B RH -
    Bahset
    @Reha Burak Canli

    Standart

    Alıntı semphatic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Reha bey oncelikle gecmis olsun diyorum uzucu bir olay . Araciniz dsg mi manuel mi ?
    aracım manuel
    2011 OCTAVIA 1.6 TDİ 105 PS + ECU FAST =140 PS --- 2013 GOLF VII 1.4 TSİ 122 PS COMFORTLINE

  10. #10
    Reha Burak Canli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar
    164

    GT - Rank
    3241

    İsim
    Reha Burak Canli
    Şube
    Ankara
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    06 RBC 90
    Kan Grubu
    B RH -
    Bahset
    @Reha Burak Canli

    Standart

    Alıntı BRKNTT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun.Bu ses garc gurç tarzinda senkromenç sesi gibi galiba anladığım kadarıyla

    aynen öyle seslerde vardı
    2011 OCTAVIA 1.6 TDİ 105 PS + ECU FAST =140 PS --- 2013 GOLF VII 1.4 TSİ 122 PS COMFORTLINE

Sayfa 1/3 123 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. golf 6 şanzuman arızası
    By ByS in forum Tamirhane
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 20 Ekim 2013, 10:39
  2. cam tavan perde sıkıntısı
    By enes5441 in forum Tamirhane
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 04 Temmuz 2013, 09:20
  3. golf 6 şanzuman arızası
    By ByS in forum Tamirhane
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 21 Kasım 2012, 18:08
  4. şanzuman tamiri ve şanzımandan gelen ses
    By niko24 in forum Tamirhane
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 25 Eylül 2012, 12:07

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67