Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
10 sonuçtan 1 ile 10 arası
Like Tree4Beğeniler
  • 1 Post By kortayileri
  • 1 Post By UnHoly
  • 1 Post By kortayileri
  • 1 Post By baycan82

Konu: aracımı kullanırken gelen ses

  1. #1 aracımı  kullanırken gelen ses
    baycan82 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    15 Mart 2013
    Mesajlar
    173

    GT - Rank
    9

    İsim
    Baycan Dizman
    Şube
    Bursa
    Yaş
    36
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    16 L1234
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @baycan82

    Standart aracımı kullanırken gelen ses

    merhaba bugün aracımda garip bir ses duydum.Aracımla yavaşça kalkıp ilerlerken hafif frene basıp tekrar gaza basınca vızzzzttt diye bir ses geliyor her seferinde tekrarlıyor çok ilginç sanki aracın sağ ön tarafından geliyor anlamadım neyin nesidir bu?
    GOLF VII 1.2 TSI 105HP BMT COMFORTLİNE BEYAZ
    SÜRÜŞ KONFOR PAKETİ
    IŞIK GÖRÜŞ PAKETİ
    %65 KARARTILMIŞ ARKA VE ARKA YAN CAMLAR
    Bİ XENON FARLAR

  2. #2
    UnHoly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    04 Nisan 2013
    Mesajlar
    383

    GT - Rank
    2905

    İsim
    Burak U.
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Yaş
    38
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    34 BRK 80
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @UnHoly

    Standart

    Aynı ses bende de mevcut yeni başladı havalar soğuduğu için olabilir sağ emniyet kemerinin olduğu bölgeden geliyor. . .
    1.2 TSI Comfortline Beyaz U-Led Bi-Xenon + Led Stop LED Plaka Aydınlatması + Konfor Paketi + Görüş Paketi + Katlanabilir Ayna. . .

  3. #3
    baycan82 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    15 Mart 2013
    Mesajlar
    173

    GT - Rank
    9

    İsim
    Baycan Dizman
    Şube
    Bursa
    Yaş
    36
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    16 L1234
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @baycan82

    Standart

    sağ emniyet kemerinin ordanmı motorun bir tarafındanmı geliyor çözemedim ama ses gelince takıntı oldum...soğuklardan olamaz bence
    Alıntı UnHoly Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynı ses bende de mevcut yeni başladı havalar soğuduğu için olabilir sağ emniyet kemerinin olduğu bölgeden geliyor. . .
    Konu baycan82 tarafından (14 Aralık 2013 Saat 23:56 ) değiştirilmiştir.
    GOLF VII 1.2 TSI 105HP BMT COMFORTLİNE BEYAZ
    SÜRÜŞ KONFOR PAKETİ
    IŞIK GÖRÜŞ PAKETİ
    %65 KARARTILMIŞ ARKA VE ARKA YAN CAMLAR
    Bİ XENON FARLAR

  4. #4
    UnHoly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    04 Nisan 2013
    Mesajlar
    383

    GT - Rank
    2905

    İsim
    Burak U.
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Yaş
    38
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    34 BRK 80
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @UnHoly

    Standart

    Alıntı baycan82 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sağ emniyet kemerinin ordanmı motorun bir tarafındanmı geliyor çözemedim ama ses gelince takıntı oldum...
    Motordan gelmiyor eminim park halinde de geliyor kaputu açıp motoru dinledim ses yok yolcu kapısı açıkken arkadaşım 2bin devir e kadar gaza basıp bıraktı kafamı içeri sokup heryeri dinledim torpidonun altına kadar ses emniyet kemerinden yada makarasının bulunduğu plastik bölümden geliyor.
    1.2 TSI Comfortline Beyaz U-Led Bi-Xenon + Led Stop LED Plaka Aydınlatması + Konfor Paketi + Görüş Paketi + Katlanabilir Ayna. . .

  5. #5
    baycan82 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    15 Mart 2013
    Mesajlar
    173

    GT - Rank
    9

    İsim
    Baycan Dizman
    Şube
    Bursa
    Yaş
    36
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    16 L1234
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @baycan82

    Standart

    arabayı kullanırken bende sesin sağ ön yolcu koltuğu tarafından geldiğini hissettim ilginç olan ordan nasıl çıkıyor o ses ne var ki orada...
    Alıntı UnHoly Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motordan gelmiyor eminim park halinde de geliyor kaputu açıp motoru dinledim ses yok yolcu kapısı açıkken arkadaşım 2bin devir e kadar gaza basıp bıraktı kafamı içeri sokup heryeri dinledim torpidonun altına kadar ses emniyet kemerinden yada makarasının bulunduğu plastik bölümden geliyor.
    GOLF VII 1.2 TSI 105HP BMT COMFORTLİNE BEYAZ
    SÜRÜŞ KONFOR PAKETİ
    IŞIK GÖRÜŞ PAKETİ
    %65 KARARTILMIŞ ARKA VE ARKA YAN CAMLAR
    Bİ XENON FARLAR

  6. #6
    kortayileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    17 Kasım 2013
    Mesajlar
    4

    GT - Rank
    503

    İsim
    Kortay Ileri
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Yaş
    35
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS DSG
    Plaka
    34 KG 3478
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @kortayileri

    Standart

    Arkadaşlar, ben de aracımı alalı 1,5 ay oldu. Bu ses bende de vardı. Tam olarak gazı bırakınca 1900 devirden geçerken söylediğiniz bölgeden bızzzz diye bir ses. Servise götürdüm, yakıt borularının izolasyonundan kaynaklandığını söylediler. Usta izolasyonunu yaptı ses %95 oranında kesildi yani artık duyulmuyor. Serviste hallederler.
    baycan82 bunu beğendi.

  7. #7
    baycan82 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    15 Mart 2013
    Mesajlar
    173

    GT - Rank
    9

    İsim
    Baycan Dizman
    Şube
    Bursa
    Yaş
    36
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    16 L1234
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @baycan82

    Standart

    aynen bu ses gerçekten servise gitmem lazım.
    Alıntı kortayileri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, ben de aracımı alalı 1,5 ay oldu. Bu ses bende de vardı. Tam olarak gazı bırakınca 1900 devirden geçerken söylediğiniz bölgeden bızzzz diye bir ses. Servise götürdüm, yakıt borularının izolasyonundan kaynaklandığını söylediler. Usta izolasyonunu yaptı ses %95 oranında kesildi yani artık duyulmuyor. Serviste hallederler.
    GOLF VII 1.2 TSI 105HP BMT COMFORTLİNE BEYAZ
    SÜRÜŞ KONFOR PAKETİ
    IŞIK GÖRÜŞ PAKETİ
    %65 KARARTILMIŞ ARKA VE ARKA YAN CAMLAR
    Bİ XENON FARLAR

  8. #8
    UnHoly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    04 Nisan 2013
    Mesajlar
    383

    GT - Rank
    2905

    İsim
    Burak U.
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Yaş
    38
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    34 BRK 80
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @UnHoly

    Standart

    Alıntı kortayileri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, ben de aracımı alalı 1,5 ay oldu. Bu ses bende de vardı. Tam olarak gazı bırakınca 1900 devirden geçerken söylediğiniz bölgeden bızzzz diye bir ses. Servise götürdüm, yakıt borularının izolasyonundan kaynaklandığını söylediler. Usta izolasyonunu yaptı ses %95 oranında kesildi yani artık duyulmuyor. Serviste hallederler.
    Çok ilginç yakıt borularından olması hangi servise götürdünüz? En azından sorunu direk anlarlar. . .
    baycan82 bunu beğendi.
    1.2 TSI Comfortline Beyaz U-Led Bi-Xenon + Led Stop LED Plaka Aydınlatması + Konfor Paketi + Görüş Paketi + Katlanabilir Ayna. . .

  9. #9
    kortayileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    17 Kasım 2013
    Mesajlar
    4

    GT - Rank
    503

    İsim
    Kortay Ileri
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Yaş
    35
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS DSG
    Plaka
    34 KG 3478
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @kortayileri

    Standart

    Ben aracımı direkt aldığım yere, Doğuş Oto Kartala götürdüm. Yakup usta ilgilendi.


    Golf 7 1.2 TSI Comfortline Beyaz
    baycan82 bunu beğendi.

  10. #10
    baycan82 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    15 Mart 2013
    Mesajlar
    173

    GT - Rank
    9

    İsim
    Baycan Dizman
    Şube
    Bursa
    Yaş
    36
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    16 L1234
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @baycan82

    Standart

    bende bugün Bursa-doğuşa götürdüm yarım saatlik ufak bir operasyonla hallettiler yakıt borularının izolasyonuyla ilgili bir sorunmuş...
    kortayileri bunu beğendi.
    GOLF VII 1.2 TSI 105HP BMT COMFORTLİNE BEYAZ
    SÜRÜŞ KONFOR PAKETİ
    IŞIK GÖRÜŞ PAKETİ
    %65 KARARTILMIŞ ARKA VE ARKA YAN CAMLAR
    Bİ XENON FARLAR

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Aracımı kaplatmayı düşünüyorum renk yardımı
    By Patcute in forum MEKA Atölyesi
    Cevaplar: 45
    Son Mesaj: 13 Ekim 2016, 14:08
  2. Cevaplar: 89
    Son Mesaj: 04 Haziran 2014, 15:32
  3. Cevaplar: 35
    Son Mesaj: 05 Aralık 2013, 10:56
  4. Aracımı servise götürdüm
    By rgulseven in forum Golf MK 7
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 11 Aralık 2012, 11:07

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67