Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: Motor Lambası

  1. #1 Motor Lambası
    kuzeydenbiri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    04 Ekim 2013
    Mesajlar
    362

    GT - Rank
    3772

    İsim
    Gökhan Bodur
    Şube
    Trabzon
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS
    Plaka
    61 XXXXX
    Kan Grubu
    B RH -
    Bahset
    @kuzeydenbiri

    Standart Motor Lambası

    Arkadaşlar selam.. marş basmadan elektrik konumunda 10 sn. bekliyorum.. yanan tüm ışıklar sönüyor sadece motor simgeli sarı lamba kalıyor. marşı basınca o lamba da sönüyor. Elektrik konumunda diğer ışıkların sönüp sarı motor ışığının marşla birlikte sönmesi normal mi acaba?

  2. #2
    Golfinger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    14 Aralık 2013
    Mesajlar
    331

    GT - Rank
    4052

    İsim
    Mehmet Denizci
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Diğer Diğer
    Motor
    Diğer Diğer
    Plaka
    34 ABC 123
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @Golfinger

    Standart

    Alıntı kuzeydenbiri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selam.. marş basmadan elektrik konumunda 10 sn. bekliyorum.. yanan tüm ışıklar sönüyor sadece motor simgeli sarı lamba kalıyor. marşı basınca o lamba da sönüyor. Elektrik konumunda diğer ışıkların sönüp sarı motor ışığının marşla birlikte sönmesi normal mi acaba?
    NORMAL bir durum sorun yok.

  3. #3
    kuzeydenbiri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    04 Ekim 2013
    Mesajlar
    362

    GT - Rank
    3772

    İsim
    Gökhan Bodur
    Şube
    Trabzon
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS
    Plaka
    61 XXXXX
    Kan Grubu
    B RH -
    Bahset
    @kuzeydenbiri

    Standart

    cevap için sağolasın hocam
    @Golfinger

  4. #4
    GOLF1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    25 Şubat 2013
    Mesajlar
    1.440

    GT - Rank
    2662

    İsim
    Umut Çağlar
    Şube
    Bursa
    Yaş
    48
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 140 PS DSG
    Plaka
    16 JUA 30
    Kan Grubu
    B RH +
    Bahset
    @GOLF1903

    Standart

    Alıntı kuzeydenbiri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selam.. marş basmadan elektrik konumunda 10 sn. bekliyorum.. yanan tüm ışıklar sönüyor sadece motor simgeli sarı lamba kalıyor. marşı basınca o lamba da sönüyor. Elektrik konumunda diğer ışıkların sönüp sarı motor ışığının marşla birlikte sönmesi normal mi acaba?
    İçiniz rahat olsun. Bir sorun yok. Olması gereken de bu zaten.

  5. #5
    kuzeydenbiri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    04 Ekim 2013
    Mesajlar
    362

    GT - Rank
    3772

    İsim
    Gökhan Bodur
    Şube
    Trabzon
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS
    Plaka
    61 XXXXX
    Kan Grubu
    B RH -
    Bahset
    @kuzeydenbiri

    Standart

    sağolasın hocam.. rahatladım valla
    @GOLF1903

  6. #6
    traconya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    01 Kasım 2013
    Mesajlar
    110

    GT - Rank
    507

    İsim
    Soner Duysak
    Şube
    Adana
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS DSG
    Plaka
    01 CRJ 47
    Kan Grubu
    AB RH +
    Bahset
    @traconya

    Standart

    aynen bende de oluyor.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Motor Arıza Lambası
    By ibo61 in forum Tamirhane
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 01 Mart 2015, 20:43
  2. Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 25 Aralık 2013, 08:06
  3. Asr Lambası
    By _MK_ in forum Golf MK 5
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 28 Şubat 2013, 16:23
  4. Atmosferik Motor -Turbo Motor-Kompresör
    By letsgolf in forum Volkswagen Golf
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 15 Aralık 2012, 10:01
  5. 2004 golfv fsi motor lambası hakkında.)
    By Laccc in forum Tamirhane
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 07 Ekim 2012, 12:28

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67