Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
Sayfa 1/7 123 ... SonSon
66 sonuçtan 1 ile 10 arası
Like Tree17Beğeniler

Konu: golf 7 1.6 tdi motor kodu sorunsalı

  1. #1 golf 7 1.6 tdi motor kodu sorunsalı
    MURAT59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    21 Temmuz 2013
    Mesajlar
    173

    GT - Rank
    21

    İsim
    Murat Uygun
    Şube
    Tekirdağ
    Yaş
    32
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS
    Plaka
    59 ZD 777
    Kan Grubu
    A RH -
    Bahset
    @MURAT59

    Standart golf 7 1.6 tdi motor kodu sorunsalı

    wolksvagen elsada motor özelliklerinde CLHA-CLHB olmak üzere 2 motor var 1.6 tdi olrak buraya kadar herşey normal iken CLHA motor koduna sahip motor 77 kW yani 105 hp ancak CLHB motor koduna sahip tdi motor 66 KW 90 HP anlamına geliyor ki 90 hp tdi motor doğuşun fiyat listesinde midline plusta geliyor higline araçlarda web sitesinde 105 hp yazıyor.ancak benim aracımda ruhsatta ve motor üzerindeki triger kapak etiketinde CLHB olarak yazılmış wolkswagenin servis programında bu motor 66 kW olarak gösterilmiş kafam karıştı iyice bu nasıl bi iştir
    golf7motorkodlar1310.jpg
    2014-01-27-504.jpg
    Konu MURAT59 tarafından (27 Ocak 2014 Saat 22:26 ) değiştirilmiştir.
    1.6 tdi highline saf beyaz * Vienna deri koltuklar ve spor ön koltuklar titanyum siyahı * Elektrikli sürücü koltuğu * Adaptif şase kontrolü DCC * LED stop ve arka plaka aydınlatması * Panoramik cam tavan *U Led gündüz Farları*Alarm* Kış paketi* Elektrikli katlanır yan aynalar* Premium renkli yol bilgisayarı* Geri park kamerası * discover pro *Dynaudio Excite* 18''durban oem jant* Lane assist *Park Assist (PLA 2.0

  2. #2
    lcdvscrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    12 Nisan 2013
    Mesajlar
    2.001

    GT - Rank
    116

    İsim
    Recep Nn
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS DSG
    Plaka
    06 XX 000
    Kan Grubu
    0 RH -
    Bahset
    @lcdvscrt

    Standart

    Alıntı MURAT59 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    wolkswagen elsa programını pc ye kurdum programı karıştırırken motor özelliklerinde CLHA-CLHB olmak üzere 2 motor var 1.6 tdi olrak buraya kadar herşey normal iken CLHA motor koduna sahip motor 77 kW yani 105 hp ancak CLHB motor koduna sahip tdi motor 66 KW 90 HP anlamına geliyor ki 90 hp tdi motor doğuşun fiyat listesinde midline plusta geliyor higline araçlarda web sitesinde 105 hp yazıyor.ancak benim aracımda ruhsatta ve motor üzerindeki triger kapak etiketinde CLHB olarak yazılmış wolkswagenin servis programında bu motor 66 kW olarak gösterilmiş kafam karıştı iyice bu nasıl bi iştir
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  golf7motorkodlar1310.jpg
Görüntüleme: 186
Büyüklüğü:  249,2 KB (Kilobyte)
ID:	8443
    Böyle bir hata olacağını düşünmek bile istemiyorum. İsterseniz konu ile ilgili Wolfsburg fabrikaya mail atabilirsiniz. Size geri dönüş yaparlar.

  3. #3
    kartal2339 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    23 Aralık 2013
    Mesajlar
    36

    GT - Rank
    313

    İsim
    Ünsal Eroğlu
    Şube
    Ankara
    Yaş
    35
    Araç
    Golf MK 6 Highline
    Motor
    TDI 105 PS DSG
    Plaka
    06 DH 6470
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @kartal2339

    Standart

    Valla bu doğuştan herşey beklenir

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    ozgurevrim48 bunu beğendi.

  4. #4
    lcdvscrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    12 Nisan 2013
    Mesajlar
    2.001

    GT - Rank
    116

    İsim
    Recep Nn
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS DSG
    Plaka
    06 XX 000
    Kan Grubu
    0 RH -
    Bahset
    @lcdvscrt

    Standart

    Alıntı kartal2339 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla bu doğuştan herşey beklenir

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Böyle bir şey söz konusuysa, ki çok düşük bir ihtimal, doğuşun değil fabrikanın sorumluluğunda olur.
    Ayrıca böyle bir durumda komple arabanın değişmesi gerekir ki aslında bir yandan iyi bile olabilir

  5. #5
    MURAT59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    21 Temmuz 2013
    Mesajlar
    173

    GT - Rank
    21

    İsim
    Murat Uygun
    Şube
    Tekirdağ
    Yaş
    32
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS
    Plaka
    59 ZD 777
    Kan Grubu
    A RH -
    Bahset
    @MURAT59

    Standart

    tdi higline sahibi arkaşların ruhsattaki motor kodlarını ve motor üzerindeki triger kapağı üzerindeki üzerindeki kodu kontrol etsinler bence bütün tdi ler bu şekilde ortada bi yanlışlık olsa bile doğuş çok güzel kıvırır bu işleri onlar yazılımla arttırılmış bilmem ne deyip biraz daha araştırıcam olmadı almanya fabrikaya mail atmayı düşünüyorum doğuş bize 105 hp 77 kW diye 90 hp 66 kW lık motorları kakalamasın
    1.6 tdi highline saf beyaz * Vienna deri koltuklar ve spor ön koltuklar titanyum siyahı * Elektrikli sürücü koltuğu * Adaptif şase kontrolü DCC * LED stop ve arka plaka aydınlatması * Panoramik cam tavan *U Led gündüz Farları*Alarm* Kış paketi* Elektrikli katlanır yan aynalar* Premium renkli yol bilgisayarı* Geri park kamerası * discover pro *Dynaudio Excite* 18''durban oem jant* Lane assist *Park Assist (PLA 2.0

  6. #6
    enes5441 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    12 Şubat 2013
    Mesajlar
    664

    GT - Rank
    1750

    İsim
    Enes Önce
    Şube
    Sakarya
    Yaş
    34
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    54 DE 600
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @enes5441

    Standart

    Kataloglarda araç ağırlığıda yanlış yazılıyor 2 kapılı golf'un Ağırlığı yazıyor normalden 30 kg daha düşük ve yanlış bilgi var araç üzerinde Almanyanın gonderdigi kağıttan farklı yazılıyor ruhsatta doğru katalogda yanlış
    VW GOLF 7 1.2 TSİ 105 ps manuel beyaz renk ++ U LED XENON + LED STOP + CAM TAVAN + ERGO ACTIVE SPOR KOLTUK + IŞIK GÖRÜŞ PAKET + SÜRÜŞ KONFOR PAKET + 17 " GOLF 7 GTI JANT + GERİ GÖRÜŞ KAMERASI + RENKLİ EKRAN YOL BİLGİSAYARI + COMPOSITION MEDIA 5.8 INC EKRAN+YER TASARRUFLU STEPNE ..

  7. #7
    Uguro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    15 Mayıs 2013
    Mesajlar
    700

    GT - Rank
    2431

    İsim
    Uğur Özcan
    Şube
    Ankara
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 140 PS DSG
    Plaka
    06 U2810
    Kan Grubu
    AB RH +
    Bahset
    @Uguro

    Standart

    Alıntı MURAT59 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tdi higline sahibi arkaşların ruhsattaki motor kodlarını ve motor üzerindeki triger kapağı üzerindeki üzerindeki kodu kontrol etsinler bence bütün tdi ler bu şekilde ortada bi yanlışlık olsa bile doğuş çok güzel kıvırır bu işleri onlar yazılımla arttırılmış bilmem ne deyip biraz daha araştırıcam olmadı almanya fabrikaya mail atmayı düşünüyorum doğuş bize 105 hp 77 kW diye 90 hp 66 kW lık motorları kakalamasın
    Dynoya sokup bakın. Güç ne gerçekte.
    90 hp ile 105 arasında çok fark var. Kimse böle bir hatayı göze alamaz.


    Golf 1.4 TSI ACT
    ozgurevrim48 bunu beğendi.
    KÖTÜ VOLKSWAGEN YOKTUR. VOLKSWAGEN'İNE BAKAMAYAN KÖTÜ KULLANICISI VARDIR.
    2013 REFLEX GRİ 1.4 ACT TSI BMT DSG 140 PS GOLF COMFORTLINE

  8. #8
    erkanwrc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    08 Aralık 2013
    Mesajlar
    958

    GT - Rank
    3296

    İsim
    Erkan Kabuloglu
    Şube
    İzmir
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    35 ERK××
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @erkanwrc

    Standart

    Boyle birsey varsa yer yerinden oynar ya direk hemen dyno ya para vermeyin bence bayiye gidin ikna olmazsaniz dynoya gidin

  9. #9
    adra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    05 Eylül 2013
    Mesajlar
    315


    İsim
    Arda Aksu
    Şube
    Ankara
    Araç
    Diğer Diğer
    Motor
    Diğer Diğer
    Plaka
    -
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @adra

    Standart

    Motorların aynı olması çok normal. 15hp dediğiniz nedir ki ufak yazılımsal bir fark ile sağlanabilir ki bunu yapıyor otomobil firmaları. Aynı şey benim 1.16i aracımda da var. 1.16i 136hp, 1.18i 170hp. İki arabanın motor, turbo, şanzuman, intercooler alayı aynı. Parça kodları bile aynı. Egsoz kısmında ufak birkaç fark var. Ama arada 34hp gibi ciddi bir fark var. Buradaki aynı motor koduna rağmen 15hp fark çok normal bir durum yani..

  10. #10
    MURAT59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    21 Temmuz 2013
    Mesajlar
    173

    GT - Rank
    21

    İsim
    Murat Uygun
    Şube
    Tekirdağ
    Yaş
    32
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS
    Plaka
    59 ZD 777
    Kan Grubu
    A RH -
    Bahset
    @MURAT59

    Standart

    Alıntı adra Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motorların aynı olması çok normal. 15hp dediğiniz nedir ki ufak yazılımsal bir fark ile sağlanabilir ki bunu yapıyor otomobil firmaları. Aynı şey benim 1.16i aracımda da var. 1.16i 136hp, 1.18i 170hp. İki arabanın motor, turbo, şanzuman, intercooler alayı aynı. Parça kodları bile aynı. Egsoz kısmında ufak birkaç fark var. Ama arada 34hp gibi ciddi bir fark var. Buradaki aynı motor koduna rağmen 15hp fark çok normal bir durum yani..
    hocam ne olursa olsun sonuçta volksvagen firması CLHA adı altında 105 hplik motoru varken dizel higline araçlarımızda neden CLHB kodlu kağıt üstünde 90 hp olan motor var burda bi şaibe geliyor insanın aklına 1.6 tdi kullanıcıları motor kodlarını kontrol edip buraya yazarlarsa çok sevinirim
    1.6 tdi highline saf beyaz * Vienna deri koltuklar ve spor ön koltuklar titanyum siyahı * Elektrikli sürücü koltuğu * Adaptif şase kontrolü DCC * LED stop ve arka plaka aydınlatması * Panoramik cam tavan *U Led gündüz Farları*Alarm* Kış paketi* Elektrikli katlanır yan aynalar* Premium renkli yol bilgisayarı* Geri park kamerası * discover pro *Dynaudio Excite* 18''durban oem jant* Lane assist *Park Assist (PLA 2.0

Sayfa 1/7 123 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. golf 5 1.6 düz motor
    By emir6161 in forum Tamirhane
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 25 Haziran 2015, 23:21
  2. golf 6 raadyo kodu
    By Ali Hoşgör in forum Multimedya
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 14 Haziran 2014, 12:28
  3. golf 5 1.6 düz motor
    By emir6161 in forum Tamirhane
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 14 Haziran 2013, 21:33
  4. Atmosferik Motor -Turbo Motor-Kompresör
    By letsgolf in forum Volkswagen Golf
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 15 Aralık 2012, 10:01

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67