Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
Sayfa 1/2 12 SonSon
11 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: zıft lekelerı

  1. #1 zıft lekelerı
    Non_Fragile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    26 Ağustos 2012
    Mesajlar
    56

    GT - Rank
    379

    İsim
    Mahmut Demir
    Şube
    Antalya
    Araç
    Golf MK 2 Comfortline
    Motor
    GT 70 PS
    Plaka
    68 AR 210
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @Non_Fragile

    Standart zıft lekelerı

    arkadaslar tatıl donusu araca ufak tefek zıft yapıstıgını gordum nasıl cıkarabılırız acaba fıkrı olan

  2. #2
    baltakaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    27 Ağustos 2012
    Mesajlar
    50

    GT - Rank
    386

    İsim
    Samet Celik
    Araç
    Golf MK 3 Goal
    Motor
    GT 72 PS
    Plaka
    38 MA 987
    Bahset
    @baltakaya

    Standart zıft lekelerı

    gazlı üslübü olabilir aman haa ona buna uyup tinerle filan silmeye kalkmayın En iyi gaz çıkarıyo diyorum başka da bi şey demiyorum :-)

  3. #3
    yolcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    29 Ağustos 2012
    Mesajlar
    50

    GT - Rank
    394

    İsim
    Hakan Tekkeoglu
    Şube
    Sinop
    Araç
    Golf MK 4 Highline
    Motor
    GT 90 PS
    Plaka
    09 GL 111
    Kan Grubu
    B RH +
    Bahset
    @yolcu

    Standart zıft lekelerı

    Valla geçen hafta burdur üzerinden fethiyeye gittim öyle berbat bir yolduki araba öyle leke falan değil baştan aşağı zift oldu. Yol üzerinde gölge bir yerde bezle temizlemeye uğraşıyordum ki tam o anda oğlum cebinden ıslak mendili çıkarıp sürdü aa baba bu daha ii çıkarıyo demezmi. Tabi ne yaparsın, ailece tam 1 buçuk saat kızımın ıslak mendilleriyle bi kaçtanede çocuk bezi ile arabayı bi güzel temizledik. Yaklaşık 15 dakka sonra bi benzinliğe yakıt almaya girdim. Aynıyoldan geçen bir albea yı pompacı mazotla temizliyor ve inanırmısınız 15 dakka sürdü. Ben sadece eşimin suratımaben sana sorarım tarzı bakışını hatırlıyorum.





    Kısacası mazot birebir hatta gaz yağı daha ii haberiniz olsun.

  4. #4
    puTTy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    01 Eylül 2012
    Mesajlar
    39

    GT - Rank
    197

    İsim
    Lale Uyar
    Araç
    Golf MK 4 Fan Edition
    Motor
    GT 90 PS
    Plaka
    58 BR 215
    Bahset
    @puTTy

    Standart zıft lekelerı

    mazot çözüm olabilir,ama isterseniz bu tür işlerle uğraşan yerler varsa onlarıda tercih edebilirsiniz,örneğin sonax gibi

  5. #5
    XaerQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    26 Ağustos 2012
    Mesajlar
    44

    GT - Rank
    191

    İsim
    Kemal Taka
    Araç
    Golf MK 1 Bluemotion
    Motor
    FSI 64 PS
    Plaka
    29 AL 980
    Bahset
    @XaerQ

    Standart zıft lekelerı

    alacaksınız mazotu ustubu ile beraber lekeli olan yerleri silerek cıkartacaksınız en kesin cozum ...

  6. #6
    DevilS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    15 Ekim 2012
    Mesajlar
    18

    GT - Rank
    420

    İsim
    Mehmet Saylam
    Araç
    Golf MK 5 Midline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    74 BY 888
    Bahset
    @DevilS

    Standart zıft lekelerı

    mazot ve gazyağının, tiner gibi zararı olmuyor değil mi? güzelim arabayı zebil etmeyelim :-)

  7. #7
    Eris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    08 Ekim 2012
    Mesajlar
    25

    GT - Rank
    413

    İsim
    Mehmet Güleryüz
    Araç
    Golf MK 3 Sportline
    Motor
    TSI 90 PS
    Plaka
    34 KS 826
    Bahset
    @Eris

    Standart zıft lekelerı

    abi aynısı bizim arabanın %90 ının başına geldi...

    ben gazla olayı halletmiştim ama harbiden anam ağladı....

    dikkat et abi çok sıcak hava da falan yapma....

  8. #8
    KızılDERE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    15 Ekim 2012
    Mesajlar
    16

    GT - Rank
    202

    İsim
    Burak Memiş
    Araç
    Golf MK 6 Trendline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    27 BT 202
    Bahset
    @KızılDERE

    Standart zıft lekelerı

    gazyağlı veya mazotlu üstübüyü ziftli yerleri ilk önce ıslatıp sonra üstübüyü sıkıp silince ziftler çıkıyor.Ayrıca cilada söküyor.

    Uzun yola çıkmadan zamanınız olursa camlardan aşağı cila atılırsa temizlenmesi kolay oluyor

  9. #9
    taneraktaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    29 Ağustos 2012
    Mesajlar
    46

    GT - Rank
    397

    İsim
    Taner Aktaş
    Şube
    Samsun
    Araç
    Golf MK 5 Midline
    Motor
    GTI 102 PS Otmtk.
    Plaka
    55 HK 333
    Kan Grubu
    0 RH -
    Bahset
    @taneraktaş

    Standart zıft lekelerı

    daha 2 hafta önce bizim köy yolunu asfaltlıyorlardı babamda zift atılan yola girmiş bir geldi alt çıtadan itibaren kapkara olmuş araba

  10. #10
    atalay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    29 Ağustos 2012
    Mesajlar
    48

    GT - Rank
    391

    İsim
    Atalay Sahin
    Araç
    Golf MK 4 Highline
    Motor
    TSI 101 PS
    Plaka
    42 HG 654
    Bahset
    @atalay

    Standart zıft lekelerı

    Bakkaldan Sana margarin alıp ziftli yerlere sürün. Sana ama başkası olmaz. 15 dk bekleyin.Sonra arabayı şampuanla yıkayın tamamdır.

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67