Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
Sayfa 1/8 123 ... SonSon
79 sonuçtan 1 ile 10 arası
Like Tree18Beğeniler

Konu: Araç bakim ,temizlik ürünleri ve tavsiyeler

  1. #1 Araç bakim ,temizlik ürünleri ve tavsiyeler
    SATURNUS2014
    Misafir SATURNUS2014 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart Araç bakim ,temizlik ürünleri ve tavsiyeler

    GOLF 7 aracım için kullandığım bakım ürünlerini paylaşim arkadaşlar. ben ürünlerden gayet memnunum. ancak en hesaplı ve etkili olan ürünlere ulaşmaya çalışabiliriz bu konu başlığı altında.

    Cilalı şampuan olarak Meguiars NXT Generation Car Wash Cilalı Koruyucu Yıkama Şampuanı kullanıyorum.

    Meguiars NXT Generation Car Wash Cilal Koruyucu Ykama ampuan | ampuanlar

    iç yüzey temizleyicisi olarak Meguiars Quik Interior Detailer İç Yüzey Temizleyici kullanıyorum. matlığı koruyor. kesinlikle parlatmıyor. limon kokusu yayıyor.

    Meguiars Quik Interior Detailer Yzey Temizleyici | Temizlik

    aracımda ergoaktiv koltuk bulunduğundan deri kısımların bakımını Meguiars Gold Class Deri Yüzey Temizleyici ve Koruyucu Losyon ile yapıyorum. deriyi besliyor, temizliyor ve ışıl ışıl yapıyor. bu ürüne deri sütüde deniyor.

    Meguiars Gold Class Deri Yzey Temizleyici ve Koruyucu Losyon | Temizlik

    aracımı microfiber bezle uygulama yapıyorum. önceden yine meguiarsın eldiveni ile yıkama yapıyordum fakat 6 ay ancak dayanabildim. yıkarken eldivenle yoruluyorum. bende canımdan değerli mi diyerek yumuşak fırça ile köpürtüp yıkamaya başladım son bir aydır. kapı kenarlarındaki piano blacklerde dairesel çizilmeler oldu tabiki, lakin benim açımdan sorun yok çünkü çok fazla güneş vurduğu zaman belli oluyor bu çizikler. kapalı havalarda zaten çizik sorunu yok malumunuz.

    yıkamadan sonra ayda bir meguiars ped ile quick wax atıyorum. 3M Car Care Hızlı Wax Parlaklık Arttırıcı Sprey 473 ml kullandığım ürün bu.

    3M Car Care Hzl Wax Parlaklk Arttrc Sprey 473 ml | Cilalar


    kendimce forumlarda yaptığım araştırmada Otogold... Oto Aksesuar ve Bakm rnleri siteszinde bu ürünlerin diğer sitelere (hepsiburada v.b) nazaran daha hesaplı satıldığını keşfettim. güvenilir bir site.

    elimdeki ürünler illaki bitecek ve yeniden temin amacıyla sizlerin görüş ve tavsiyelerinizi bekliyorum.

    açılan bu konuyla birlikte @hendrix789 nickli seçkin hocamın da GOLF 7 sorunlar, hatalar, arızalar, problemler başlığı adı altındaki talebinin de yerine getirilmiş olduğuna inanıyorum.

    iyi forumlar herkese.
    Konu SATURNUS2014 tarafından (01 Mayıs 2014 Saat 20:18 ) değiştirilmiştir.
    Olgun9636 ve hendrix789 bunu beğendi.

  2. #2
    yarkan88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    29 Nisan 2014
    Mesajlar
    81

    GT - Rank
    1179

    İsim
    Yagiz Arkan
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 122 PS DSG
    Plaka
    34 KR 4003
    Kan Grubu
    0 RH -
    Bahset
    @yarkan88

    Standart

    arka tarafta orta oturma yerinde koltukta 1 tl madeni para büyüklüğünde bi leke var. oraya su dökülmüştü yanlış hatırlamıyorsam. orda böyle şimdi lekesi kalmış sanırım. o nasıl temizlenebilir? sonax'a veya ziebart'a falan gitsem halledebilirler mi? ya da kendim nasıl hallederim?

    sonax ta koltuk iç koruma 90 tl. hem onu yaptırsam hem şunu halledin desem halledebilirler mi?
    2014 Golf MK7 Refleks Gümüş 1.4 TSI 122BG Highline + Dsg, U Led Gündüz Farları, Renkli Ekranlı Premium Yol Bilgisayarı, Yer Tasarruflu Stepne.

  3. #3
    SATURNUS2014
    Misafir SATURNUS2014 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı yarkan88 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arka tarafta orta oturma yerinde koltukta 1 tl madeni para büyüklüğünde bi leke var. oraya su dökülmüştü yanlış hatırlamıyorsam. orda böyle şimdi lekesi kalmış sanırım. o nasıl temizlenebilir? sonax'a veya ziebart'a falan gitsem halledebilirler mi? ya da kendim nasıl hallederim?

    sonax ta koltuk iç koruma 90 tl. hem onu yaptırsam hem şunu halledin desem halledebilirler mi?
    bu sorunun cevabını ben bilmiyorum. lakin elbette bir bilen cevap verir.

    ancak şu yeşillikler içindeki yazlık resmini burada da paylaş yağız hocam çok şekil çıkmış hani. dijon. dijon dijon.

  4. #4
    hasanyildiz84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    24 Şubat 2014
    Mesajlar
    123

    GT - Rank
    513

    İsim
    Hasan Yildiz
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS DSG
    Plaka
    34 AB 1234
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @hasanyildiz84

    Standart

    Alıntı yarkan88 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arka tarafta orta oturma yerinde koltukta 1 tl madeni para büyüklüğünde bi leke var. oraya su dökülmüştü yanlış hatırlamıyorsam. orda böyle şimdi lekesi kalmış sanırım. o nasıl temizlenebilir? sonax'a veya ziebart'a falan gitsem halledebilirler mi? ya da kendim nasıl hallederim?

    sonax ta koltuk iç koruma 90 tl. hem onu yaptırsam hem şunu halledin desem halledebilirler mi?
    Emin olmamakla birlikte halledeceklerini düşünüyorum
    3,5 yakan GOLF istiyorum!

  5. #5
    yarkan88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    29 Nisan 2014
    Mesajlar
    81

    GT - Rank
    1179

    İsim
    Yagiz Arkan
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 122 PS DSG
    Plaka
    34 KR 4003
    Kan Grubu
    0 RH -
    Bahset
    @yarkan88

    Standart

    Alıntı SATURNUS2014 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu sorunun cevabını ben bilmiyorum. lakin elbette bir bilen cevap verir.

    ancak şu yeşillikler içindeki yazlık resmini burada da paylaş yağız hocam çok şekil çıkmış hani. dijon. dijon dijon.
    Haha. Gordun demek hocam onu. Hangi konu basligi altinda paylasiyim?
    2014 Golf MK7 Refleks Gümüş 1.4 TSI 122BG Highline + Dsg, U Led Gündüz Farları, Renkli Ekranlı Premium Yol Bilgisayarı, Yer Tasarruflu Stepne.

  6. #6
    SATURNUS2014
    Misafir SATURNUS2014 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı yarkan88 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haha. Gordun demek hocam onu. Hangi konu basligi altinda paylasiyim?
    şahsına ait kendini tanıt bölümü olabilir mesela. ben öyle yapıyorum.

  7. #7
    hendrix789 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    11 Ocak 2014
    Mesajlar
    322

    GT - Rank
    3423

    İsim
    Seçkin Kurt
    Şube
    Denizli
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    20 APC 42
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @hendrix789

    Standart

    Alıntı SATURNUS2014 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şahsına ait kendini tanıt bölümü olabilir mesela. ben öyle yapıyorum.
    hocam çok teşekkür ederim çok saolsın.

    birde hocam arabayı aldığım gün aracı konyadan denizliye getirirken benzinlikte köşeye koymuştum yıkama yerine uzak abi sıfır arabaya(ki tertemiz) hayvan yıkamacı aracın her yerinin ırzına geçmiş 1 dk.da tabi gece olduğu için görememiştim çizikleri...

    kaputta ışık vurunca yüzeysel 2-3 çiziğimsi şeyler var. onları nasıl geçirebilirim pasta yeter diyor millet ama nasıl neyle uygulayabilirim?

  8. #8
    SATURNUS2014
    Misafir SATURNUS2014 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı hendrix789 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam çok teşekkür ederim çok saolsın.

    birde hocam arabayı aldığım gün aracı konyadan denizliye getirirken benzinlikte köşeye koymuştum yıkama yerine uzak abi sıfır arabaya(ki tertemiz) hayvan yıkamacı aracın her yerinin ırzına geçmiş 1 dk.da tabi gece olduğu için görememiştim çizikleri...

    kaputta ışık vurunca yüzeysel 2-3 çiziğimsi şeyler var. onları nasıl geçirebilirim pasta yeter diyor millet ama nasıl neyle uygulayabilirim?
    hocam şu iki ürün kişisel uygulama için uygun derim. bir zaman sonra bende sipariş vermeyi düşünüyorum.

    önce bunu uygularsın;

    Meguiars Ultimate Compound izik Giderici Pasta | Pasta

    sonra bunu;

    Meguiars SwirlX Hare Giderici | Pasta

    her ikisini uyguladıktan sonraki durumunu düşünemiyorum. az çok video ip ucu veriyor.

  9. #9
    erkanwrc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    08 Aralık 2013
    Mesajlar
    958

    GT - Rank
    3294

    İsim
    Erkan Kabuloglu
    Şube
    İzmir
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    35 ERK××
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @erkanwrc

    Standart

    Orhan hocam paylasimlarin guzel hosta yikama eldiveni beni yordu firca kullaniyorum demissin yani yikama eldiveniyle yikamak size kulfet geliyorsa diger urunleri nasil uygulicaksiniz merak ettim arac bakim fircasiz yikama ile baslar fircayla yikayip cizik hare olusturup tekrar o cizikleri hareleri gidermek icin urun kullanmak zamana ,vucuda ve cebe zarar bence

  10. #10
    SATURNUS2014
    Misafir SATURNUS2014 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı erkanwrc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orhan hocam paylasimlarin guzel hosta yikama eldiveni beni yordu firca kullaniyorum demissin yani yikama eldiveniyle yikamak size kulfet geliyorsa diger urunleri nasil uygulicaksiniz merak ettim arac bakim fircasiz yikama ile baslar fircayla yikayip cizik hare olusturup tekrar o cizikleri hareleri gidermek icin urun kullanmak zamana ,vucuda ve cebe zarar bence
    erkan hocam saygılar sevgiler.

    çizik ve hare gidericiye vereceğim 70 tl olsun hocam. gerçekten eldiven ile uygulama zormuş. nefes nefese kalıyorum her yıkamada. çare yumuşak fırça oluyor benim için . hızlı da oluyor. yıkama olayını çok tekrar ettiğim için daha fazla yoruluyorum. böylece neticesinde oluşacak çizikleri giderme işlemini aylık fasılalarla yapabilirim.

    güneşin altında baktım çizik olayı boyada yok. sadece yanlardaki piano blacklerde olmuş hocam. gerçekten fazla pinpiriklik adamın ömründen alıyor. neticede bende 6 ay bu zevki yaşamış oldum ya benim için yeter sanırım.

    bu taktik bana özel bir durum kimse öyle yapmasın tabi. yapmış olduğum uygulamayı belirtmek istedim sadece.
    Konu SATURNUS2014 tarafından (02 Mayıs 2014 Saat 09:37 ) değiştirilmiştir.

Sayfa 1/8 123 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Araç içi temizlik...!
    By Nih4t in forum Bakım & Temizlik
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 27 Mayıs 2014, 15:09
  2. Temizlik bakim
    By ozgurevrim48 in forum Bakım & Temizlik
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 28 Ocak 2014, 06:09
  3. Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 22 Kasım 2013, 14:45
  4. Golf 7 1.2 TSİ Yakıt Tüketimini Azaltma Tavsiyeler
    By Windows Bezgini in forum Golf MK 7
    Cevaplar: 39
    Son Mesaj: 19 Ağustos 2013, 22:59
  5. Meguiars ürünleri hakkında yardım
    By cyber_brain in forum Golf MK 7
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 04 Nisan 2013, 18:03

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67