Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
Sayfa 3/8 İlkİlk 12345 ... SonSon
79 sonuçtan 21 ile 30 arası
Like Tree18Beğeniler

Konu: Araç bakim ,temizlik ürünleri ve tavsiyeler

  1. #21
    SATURNUS2014
    Misafir SATURNUS2014 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı erkanwrc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eritemedik su gobekleri
    bundan sonrada biraz zor gibi. golf 7 de göbeği artırdı bu arada. araca binmek için bahaneler ararken eskisi gibi en azından yürümeyi unuttuk.
    erkanwrc bunu beğendi.

  2. #22
    SATURNUS2014
    Misafir SATURNUS2014 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı ctnrmy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Onlar için de sirkeli suyu tavsiye ederim. Camları parlatır lekeleri ve izleri yok eder.
    Ugur hocam mrb. ben sirkeli sudan memnun kalmadım. camda kireç izleri gitti yerine rengarenk bir cam, gökkusağı gibi bir cam geldi.
    acaba sirkeyi mi fazla kaçırdık?

  3. #23
    ctnrmy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    09 Mart 2013
    Mesajlar
    727

    GT - Rank
    1967

    İsim
    Cetin Ordu
    Şube
    Ankara
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS
    Plaka
    06 CET 85
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @ctnrmy

    Standart

    Bayağı bayagı sirkeyi kacırdık.
    Alıntı SATURNUS2014 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    acaba sirkeyi mi fazla kaçırdık?
    SATURNUS2014 bunu beğendi.
    Sürat Felakettir. Hız yapmayalım, yapanları uyaralım.
    2013 Golf MK7 1.6 TDI Highline, Panaromik Cam Tavan, Anahtarsız Giriş ve Çalıştırma, Alarm, Sürüş Profili Seçme.

  4. #24
    yarkan88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    29 Nisan 2014
    Mesajlar
    81

    GT - Rank
    1195

    İsim
    Yagiz Arkan
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 122 PS DSG
    Plaka
    34 KR 4003
    Kan Grubu
    0 RH -
    Bahset
    @yarkan88

    Standart

    Alıntı SATURNUS2014 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bundan sonrada biraz zor gibi. golf 7 de göbeği artırdı bu arada. araca binmek için bahaneler ararken eskisi gibi en azından yürümeyi unuttuk.
    aynen öyle. bende de göbek çıktı demek sebebi buymuş

    bu arada yaptırdım hocam iç koltuk koruma. arka taraftaki o bahsettiğim su lekesinide hallettiler. vidyolarda görüyordum su döküyorlardı akıp gidiyordu denedim hakkaten aynen öyle oldu aracımı da hep o sonax ta yıkatıyordum muhabbetim iyidi elemanlarla, usta normalde 1 spreyi 2 veya 3 araçta kullanıyoruz ama senin araca 1 kutu boşalttım abi valla dedi iyi olsun diye dedi. 6 ay etkisi sürer dedi ama ne kadar doğru bilmiyorum
    2014 Golf MK7 Refleks Gümüş 1.4 TSI 122BG Highline + Dsg, U Led Gündüz Farları, Renkli Ekranlı Premium Yol Bilgisayarı, Yer Tasarruflu Stepne.

  5. #25
    SATURNUS2014
    Misafir SATURNUS2014 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı yarkan88 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen öyle. bende de göbek çıktı demek sebebi buymuş

    bu arada yaptırdım hocam iç koltuk koruma. arka taraftaki o bahsettiğim su lekesinide hallettiler. vidyolarda görüyordum su döküyorlardı akıp gidiyordu denedim hakkaten aynen öyle oldu aracımı da hep o sonax ta yıkatıyordum muhabbetim iyidi elemanlarla, usta normalde 1 spreyi 2 veya 3 araçta kullanıyoruz ama senin araca 1 kutu boşalttım abi valla dedi iyi olsun diye dedi. 6 ay etkisi sürer dedi ama ne kadar doğru bilmiyorum
    oh miss. hayırlı olsun.

  6. #26
    yarkan88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    29 Nisan 2014
    Mesajlar
    81

    GT - Rank
    1195

    İsim
    Yagiz Arkan
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 122 PS DSG
    Plaka
    34 KR 4003
    Kan Grubu
    0 RH -
    Bahset
    @yarkan88

    Standart

    Alıntı SATURNUS2014 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    oh miss. hayırlı olsun.
    Eyvallah hocam. Ayrica yapilan islem sprey oldugu icin aracta yine bi sifirmis gibi koku olustu
    SATURNUS2014 bunu beğendi.
    2014 Golf MK7 Refleks Gümüş 1.4 TSI 122BG Highline + Dsg, U Led Gündüz Farları, Renkli Ekranlı Premium Yol Bilgisayarı, Yer Tasarruflu Stepne.

  7. #27
    SATURNUS2014
    Misafir SATURNUS2014 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    uzun yolda ön camda oluşan sinek böcek artık ve lekelerini çıkarmak için forumda okuduğum tavsiyeler arasında sirkeli su, beyaz sabun, jant parlatıcı gibi uygulamaları microfiber bez ile yaptım ama tam ve kesin bir sonuca ulaşamadım malesef

    cif sürmedim camı çizer diye. jant parlatıcı cama parlaklık verdi. sirkeli su ise krom yerlerin parlamasını sağladı. bunu tecrübe ettim

    cama derinden yapışmış artıkların kolayca çıkması için bunlardan başka ne yapmak lazım?

  8. #28
    mustyaso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    10 Mart 2013
    Mesajlar
    166

    GT - Rank
    1975

    İsim
    Mustafa Umut Yaldir
    Şube
    İzmir
    Araç
    Diğer Diğer
    Motor
    Diğer Diğer
    Plaka
    35 UP 839
    Kan Grubu
    B RH +
    Bahset
    @mustyaso

    Standart

    Alıntı SATURNUS2014 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uzun yolda ön camda oluşan sinek böcek artık ve lekelerini çıkarmak için forumda okuduğum tavsiyeler arasında sirkeli su, beyaz sabun, jant parlatıcı gibi uygulamaları microfiber bez ile yaptım ama tam ve kesin bir sonuca ulaşamadım malesef

    cif sürmedim camı çizer diye. jant parlatıcı cama parlaklık verdi. sirkeli su ise krom yerlerin parlamasını sağladı. bunu tecrübe ettim

    cama derinden yapışmış artıkların kolayca çıkması için bunlardan başka ne yapmak lazım?
    Detailingturkey ve forumboyakorumaya üye olmanı öneririm.
    Sorularından ve benim verebileceğim cevaplardan fazlası var.
    SATURNUS2014 bunu beğendi.

  9. #29
    SATURNUS2014
    Misafir SATURNUS2014 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Kil nedir ve nasıl uygulanır.

    Kil Nedir? Nasıl Uygulanır?

    http://www.forumboyakoruma.com/showt...Videolar%C4%B1 (Meguiars kiline dikkat edin quick detailer ürünle birlikte uygulama yapıyor)

    uygulamaya ait püf noktaları;

    1. Kil, arac boyasinda asindirma yapmaz.
    2. 6 aylik arac degil dun bayiden alsaniz dahi kil yapmanizi tavsiye ederim cok yararli.

    BiltHamber kili su ile gonul rahatligi ile uygulayin. (burada en önemli olay kaydırıcı veya quick detailler ürünlerini kullanmaya gerek yok, direk kili bilthamber almamız lazım sadece su ile uygulamak için)

    Kil yapmak için aracınızı kurulamanıza gerek yok...

    Uygulama öncesi elinizle kili iyice yoğurun. Her panel sonrası kilin kirlenmiş yüzeyini değiştirin.. Uygulamayı gölge de fısfıs destekli yaparsanız sizin için iyi olur. Ayrıca Boya-Cam-Jant şeklinde uygulama yapınız. Kil 1 uygulamalık olduğu için atabilirsiniz veya saklayıp bi sonraki uygulamada jantlara tekrar yapabilirsiniz. 2. kez boyaya uygulamayın için dolu olacağından çizebilir. 200Gr kili 4 e bölerek 50 gr kil ilk uygulamada işinizi görür. Geri kalanı kutusunda muhafaza ediniz.
    Konu SATURNUS2014 tarafından (05 Mayıs 2014 Saat 23:00 ) değiştirilmiştir.

  10. #30
    SATURNUS2014
    Misafir SATURNUS2014 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Bir bilgi; ilgili forumdan alıntıdır.

    Quick Detailer koruyuculugu az olan ve temizleme ozelligi olan bir urun. Yikama sonrasi uyguladiginizda su lekelerini ve yikama ile tam cikmamis olan lekeleri temizler ve yuzeyi puruzsuz yapar. Hafif parlaklik ve su iticilik de kazandirir. Quick Wax ise adi uzerinde waxtir. Benim de cok begendigim bir urundur UQW. Verdigi parlaklik cok basarilidir. Ayda bir uygulanabilir. Surekli her yikamada uygulanmasini tavsiye etmiyorum cunku fazla wax yuzeyde birikip camurlasma yapar.

    yıkamadan sonra dayanıklılık olarak; kati wax>likit wax>hizli wax olarak siralayabiliriz genel olarak.

    Not: sonaxın waxını forumda önermiyorlar. çabuk çıkıyormuş. Meguiarsın waxı daha iyiymiş bilginize.
    Konu SATURNUS2014 tarafından (05 Mayıs 2014 Saat 23:00 ) değiştirilmiştir.

Sayfa 3/8 İlkİlk 12345 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Araç içi temizlik...!
    By Nih4t in forum Bakım & Temizlik
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 27 Mayıs 2014, 15:09
  2. Temizlik bakim
    By ozgurevrim48 in forum Bakım & Temizlik
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 28 Ocak 2014, 06:09
  3. Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 22 Kasım 2013, 14:45
  4. Golf 7 1.2 TSİ Yakıt Tüketimini Azaltma Tavsiyeler
    By Windows Bezgini in forum Golf MK 7
    Cevaplar: 39
    Son Mesaj: 19 Ağustos 2013, 22:59
  5. Meguiars ürünleri hakkında yardım
    By cyber_brain in forum Golf MK 7
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 04 Nisan 2013, 18:03

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67