Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
40 sonuçtan 21 ile 30 arası
Like Tree21Beğeniler

Konu: 34dt1557

  1. #21
    anilyucee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    16 Aralık 2014
    Mesajlar
    20


    İsim
    An?l Yce
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    CL 54 PS
    Plaka
    34 DT 1557
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @anilyucee

    Standart

    Alıntı qaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    23 ocakta istanbuldayim kardeşim mutlaka paslasalim ya
    Tamamdır o zaman bekliyorum
    qaan bunu beğendi.

  2. #22
    ArdArdA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    09 Temmuz 2014
    Mesajlar
    9

    GT - Rank
    3941

    İsim
    Serkan Fidan
    Şube
    Uşak
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 140 PS
    Plaka
    64 DZ 007
    Kan Grubu
    A RH -
    Bahset
    @ArdArdA

    Standart

    Hayirli olsun kazasiz belasiz gunlerde insallah..

  3. #23
    anilyucee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    16 Aralık 2014
    Mesajlar
    20


    İsim
    An?l Yce
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    CL 54 PS
    Plaka
    34 DT 1557
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @anilyucee

    Standart

    Alıntı ArdArdA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayirli olsun kazasiz belasiz gunlerde insallah..
    İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim [emoji4]

  4. #24
    bulent.demir.56 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    03 Temmuz 2014
    Mesajlar
    757


    İsim
    Bülent Demir
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Yaş
    37
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    34 GIH 65
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @bulent.demir.56

    Standart

    Alıntı qaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    23 ocakta istanbuldayim kardeşim mutlaka paslasalim ya
    13 ocak ne oldu
    23 ocak ne güne denk geliyor ? Cuma günene denk geliyor cumartesi buluşuyoruz kesin


    golf mk7

  5. #25
    qaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    16 Şubat 2014
    Mesajlar
    214

    GT - Rank
    3562

    İsim
    Kağan Korkmaz
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 7 Midline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    34 KG 0709
    Kan Grubu
    B RH +
    Bahset
    @qaan

    Standart

    Alıntı bulent.demir.56 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    13 ocak ne oldu
    23 ocak ne güne denk geliyor ? Cuma günene denk geliyor cumartesi buluşuyoruz kesin


    golf mk7
    Abi 13u olcaktida bute kaldim maalesef abi pazar istanbulda olucam 23unde cuma aksami yola cikicam galiba, ankaraya ugrucam oguzlara ordan istanbul. Pazar olurum anca. Olmadi bi sonraki cumartesi guzel bi bulusma yapalik aynen
    bulent.demir.56 bunu beğendi.

  6. #26
    anilyucee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    16 Aralık 2014
    Mesajlar
    20


    İsim
    An?l Yce
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    CL 54 PS
    Plaka
    34 DT 1557
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @anilyucee

    Standart

    Alıntı bulent.demir.56 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    13 ocak ne oldu
    23 ocak ne güne denk geliyor ? Cuma günene denk geliyor cumartesi buluşuyoruz kesin


    golf mk7
    Abi bende tam dicektim bülent abiyede haber verelim [emoji23] güzel bi buluşma ayarlayalım abi askerlik yaklaştı [emoji16]

  7. #27
    bulent.demir.56 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    03 Temmuz 2014
    Mesajlar
    757


    İsim
    Bülent Demir
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Yaş
    37
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    34 GIH 65
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @bulent.demir.56

    Standart

    Eyvallah şef düşünmen bile yeter
    ayarlarız kaan gelsin


    golf mk7

  8. #28
    anilyucee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    16 Aralık 2014
    Mesajlar
    20


    İsim
    An?l Yce
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    CL 54 PS
    Plaka
    34 DT 1557
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @anilyucee

    Standart

    Alıntı bulent.demir.56 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eyvallah şef düşünmen bile yeter
    ayarlarız kaan gelsin


    golf mk7
    Tamamdır abicim

  9. #29
    ÖmerULU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    27 Kasım 2014
    Mesajlar
    6

    GT - Rank
    4263

    İsim
    Ömer Ulu
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 110 PS
    Plaka
    34 KT 7449
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @ÖmerULU

    Standart ...

    Bu da benden )

    Aracimda ekstra donanimlar

    Sunroof
    Ergoactive
    Geri gorus
    Carpisma hazirlayici
    Durban jant
    Ekli Küçük Resimler Ekli Küçük Resimler image.jpg   image.jpg   image.jpg  
    qaan bunu beğendi.
    Golf 7- Highline- Manuel-Gün batımı kırmızısı "2014"
    Ergo active koltuk- Sunroof- Geri görüş kamerası- 18 Durban jant-Isıtmalı deri koltuk

  10. #30
    anilyucee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    16 Aralık 2014
    Mesajlar
    20


    İsim
    An?l Yce
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    CL 54 PS
    Plaka
    34 DT 1557
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @anilyucee

    Standart

    Alıntı ÖmerULU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu da benden )

    Aracimda ekstra donanimlar

    Sunroof
    Ergoactive
    Geri gorus
    Carpisma hazirlayici
    Durban jant
    Aracınıza kocaman Maşallah led stop haricinde dıştan ikiz [emoji16] kazasız belasız kullanın [emoji4]

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67