Kapat
©
Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
Sayfa 4/13 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
125 sonuçtan 31 ile 40 arası
Like Tree42Beğeniler

Konu: Pacific Blue Yeni Golf 7 1.6 TDI 7 DSG high.Trp. Resimler Detaylı incelemeler.

  1. #31
    tercan
    Misafir tercan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı Balaban75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Olmadı şimdi, hem highline hemde led yok ha..yazık valla kıytırık markalar bile artık led koyuyor araçlarına ..O kadar güvenlik donanımı var bir led mi yok...
    kesınlıkle haklısınız ,u ledı her araca koymaları gerekıyordu aslında ve sırf bunun ıcın golf almaktan vazgecen bır cok arkadasım var.
    bunun pısmanlıgını dogus ılerde yasayacaktır dıye dusunuyorum.

  2. #32
    tercan
    Misafir tercan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı murti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sitenizi tanımam ilk videonuzla olmuştu golf 7 yi araştırıken bayada güzel bir tanıtım olmuştu hala kararsızım 1.6 TDI mı 1.4 TSI 140 mı ama yorumlarınıza bakarsam sanki biraz pişmanlık ve beklentilerde eksikler var sanıyorum
    merhaba murat ;

    bıraz pişmanlık degıl ama hayal kırıklıgı dıyebılırız

    1.6 TDI mı 1.4 TSI 140 mı olayına gelınce Bence performansmı yakıt tasarufumu desek daha mantıklı olur.
    1.6 .tdı sizi performansta uzermi ,kesınlıkle uzmez. Yakıtta üzermi , oda sanırım sızın ekonomık durumunuzla alakalı.
    ben sahsen cok fazla bı gelırım olsa tabıkıde 140 lık alırım cunku muazzam bır motor.
    yanı benım ıcın gunluk cebımden cıkan mıktar cok onemlı . ben 90 km hızla yolculuk yapamam kanser olurum ,140-180 arası basıyorum gelıyorum ve bu bana dokunmuyor ,
    ama benzınlıde ıbrenın nasıl ılerledıgını gorebılıyorsunuz . bu tartısılan bır konu ama ben tartısmaya gerek bıle duymuyorum.
    cunku hep sunu savunurlar sakin kullanım... kardesım ben sakın kullanmak ıstemıyorum...
    kararın zor allah yardımcın olsun
    xxfatal bunu beğendi.

  3. #33
    senboy1903
    Misafir senboy1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Dün Ali kardeşimle beraber çıktık Marmara Forum'dan, Bayrampaşa ayrımına kadar da beraber gittik; benden hiç de geri kalmadı yolda, hatta önde ayrıldı Şoförlük de önemli motor kuvvetleri kadar, unutmayalım Buarada bende MK5 140 TSI var, Ali kardeşimde MK7 TDI.
    letsgolf bunu beğendi.

  4. #34
    tercan
    Misafir tercan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Post

    Alıntı senboy1903 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dün Ali kardeşimle beraber çıktık Marmara Forum'dan, Bayrampaşa ayrımına kadar da beraber gittik; benden hiç de geri kalmadı yolda, hatta önde ayrıldı Şoförlük de önemli motor kuvvetleri kadar, unutmayalım Buarada bende MK5 140 TSI var, Ali kardeşimde MK7 TDI.
    Peki hiç geride kalmadı derken ,zorladınmı onu bastınmı yanı yoksa normal kullandındamı gerıde kalmadı ,caddelerden pistlere kardeşim benim

    Not: izmite nezaman gidiyoruz ?

  5. #35
    ultraBeyzade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    12 Aralık 2012
    Mesajlar
    242

    GT - Rank
    2874

    İsim
    Uğur Kaya
    Şube
    Ankara
    Yaş
    21
    Araç
    Diğer Diğer
    Motor
    Diğer 230 PS
    Plaka
    06 JH 049
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @ultraBeyzade

    Standart

    Abi aracınız hayırlı olsun, güle güle kullanın. Uled opsiyon demişsiniz, vw sitesinde böyle bir şey göremedim. Doğuş Otoda da bilgi alamadım. Fiyatı hakkında bilginiz var mı şuan?

  6. #36
    tercan
    Misafir tercan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı ultraBeyzade Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi aracınız hayırlı olsun, güle güle kullanın. Uled opsiyon demişsiniz, vw sitesinde böyle bir şey göremedim. Doğuş Otoda da bilgi alamadım. Fiyatı hakkında bilginiz var mı şuan?
    Evet sadece bi-xenon ile takılabılıyor , suan satılan araclardakı mecburıyetten dolayı ındırıme gıdılerek cok ucuza taktılar ,
    benım mesela bi-xenon +uled+dinamık far asıstanını 1,694 e aldım ,normal bi-xenon da sanırım 1300 tl gıbı bır fıyattı ki bu fiyayatlar 3,500 u gecer dıye tahmın edıyorum.

  7. #37
    tercan
    Misafir tercan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Buyrun sizin için yenıden yayınlayayaım .


  8. #38
    letsgolf
    Misafir letsgolf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı senboy1903 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dün Ali kardeşimle beraber çıktık Marmara Forum'dan, Bayrampaşa ayrımına kadar da beraber gittik; benden hiç de geri kalmadı yolda, hatta önde ayrıldı Şoförlük de önemli motor kuvvetleri kadar, unutmayalım Buarada bende MK5 140 TSI var, Ali kardeşimde MK7 TDI.
    Alıntı tercan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki hiç geride kalmadı derken ,zorladınmı onu bastınmı yanı yoksa normal kullandındamı gerıde kalmadı ,caddelerden pistlere kardeşim benim

    Not: izmite nezaman gidiyoruz ?
    Alıntı ultraBeyzade Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi aracınız hayırlı olsun, güle güle kullanın. Uled opsiyon demişsiniz, vw sitesinde böyle bir şey göremedim. Doğuş Otoda da bilgi alamadım. Fiyatı hakkında bilginiz var mı şuan?
    Şentürk kısaca yedim desene ne diye uğraşıyorsun=)
    Ben o araçla izmite giderken araçta 3 kişi artı takılması için götürdüğümüz jantlı olarak 4 adet 18 inç lastik bagajda ve arka koltukta yük durumu ile sol şeritte 230 sınırına geldiğinde hala yol isteyen bir araba hatırlıyorum=)

    Uğur Doğuş'un hangi hareketi standart ki bundada net bilgi olsun=) ben bu tarz net bilgilerin şubat ayında 2013 menşeili çıkacak araçlarla oturacağı kanaatindeyim.

  9. #39
    ultraBeyzade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    12 Aralık 2012
    Mesajlar
    242

    GT - Rank
    2874

    İsim
    Uğur Kaya
    Şube
    Ankara
    Yaş
    21
    Araç
    Diğer Diğer
    Motor
    Diğer 230 PS
    Plaka
    06 JH 049
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @ultraBeyzade

    Standart

    Alıntı tercan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Buyrun sizin için yenıden yayınlayayaım .

    Çok teşekkürler abi. Dikkatimi çeken ilk şey panoramik açılır cam tavan 1634 liraya gelmiş size, sitedeki opsiyon bilgisinde 2700 lira yazıyor. Fiyat konusunda haklısınız 3.500 üzerine de çıkacaktır tahminimce.

    Alıntı letsgolf Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şentürk kısaca yedim desene ne diye uğraşıyorsun=)

    Uğur Doğuş'un hangi hareketi standart ki bundada net bilgi olsun=) ben bu tarz net bilgilerin şubat ayında 2013 menşeili çıkacak araçlarla oturacağı kanaatindeyim.
    Haklısınız abi. Araç siparişini dahi ne zaman almaya başlayacağı hakkında net bir bilgi bile vermiyorlar. Laf olsun diye Ocak sonu diye söylediler ama bakalım. Dediğiniz gibi 2013 menşeili araçlarla oturacaktır ancak, bu sistemi oturtamadan satışa çıkıyorsanız iyi bir firma değilsiniz demektir.
    Konu ultraBeyzade tarafından (14 Aralık 2012 Saat 13:33 ) değiştirilmiştir.

  10. #40
    letsgolf
    Misafir letsgolf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı ultraBeyzade Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkürler abi. Dikkatimi çeken ilk şey panoramik açılır cam tavan 1634 liraya gelmiş size, sitedeki opsiyon bilgisinde 2700 lira yazıyor. Fiyat konusunda haklısınız 3.500 üzerine de çıkacaktır tahminimce.



    Haklısınız abi. Araç siparişini dahi ne zaman almaya başlayacağı hakkında net bir bilgi bile vermiyorlar. Laf olsun diye Ocak sonu diye söylediler ama bakalım. Dediğiniz gibi 2013 menşeili araçlarla oturacaktır ancak, bu sistemi oturtamadan satışa çıkıyorsanız iyi bir firma değilsiniz demektir.
    Üzülerek başka bir düşüncemi de aktarayım fiyat konusunda büyük bir ihtimal zam gelecek ama bu zammı yapmazlarsada şuan standart olan başka donanımlardada opsiyona geçiş yaşanırsa beni şaşırtmaz gibi geliyor.

Sayfa 4/13 İlkİlk ... 23456 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Golf 4 pacific rölanti dalgalanması
    By note22 in forum Tamirhane
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 26 Temmuz 2014, 13:15
  2. Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 13 Ekim 2013, 13:51
  3. Yeni Golf Aracim Hk..
    By siirask in forum Volkswagen Golf
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 15 Aralık 2012, 20:24
  4. Golf 7 - İlk Resimler
    By hasanatik in forum Golf MK 7
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 27 Kasım 2012, 21:38
  5. Golf Midline donanımda blue tooth varmı?
    By istanbul in forum MEKA Atölyesi
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 23 Ekim 2012, 23:41

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Gezinti yaptığınız kulüp ; Otomobil Kulüpleri Birliği üyesidir.

Golf Türkiye | Jetta Türkiye | Punto Türkiye | VCDS Türkiye

Tüm soru ve sorunlar için İletişim : iletisim@golfturkiye.net
Golf 7 Golf 6 Golf 5 Golf 4 Golf 3 Golf 2 Golf 1

Dost Sayfalar : Seat Türkiye



Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65