Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
44 sonuçtan 21 ile 30 arası
Like Tree3Beğeniler

Konu: U Led

  1. #21
    onuronut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    21 Haziran 2016
    Mesajlar
    10

    GT - Rank
    5744

    İsim
    Onur Önüt
    Şube
    Kırklareli
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 110 PS
    Plaka
    38 LJ 388
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @onuronut

    Standart

    Bende yeni çinden çift u led lerimi sipariş ettim gümrüğe takılmaması için satıcı arkadaş 75 dolar yazalım dedi tamam dedim acaba sıkıntı yaratır mı bana ? Bilgisi olan arkadaşlar var mı

  2. #22
    tismo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    05 Ocak 2013
    Mesajlar
    1.263

    GT - Rank
    264

    İsim
    İsmetcan Hergünşen
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    HENüZARACıBEKLEMEDE...
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @tismo

    Standart

    Alıntı onuronut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende yeni çinden çift u led lerimi sipariş ettim gümrüğe takılmaması için satıcı arkadaş 75 dolar yazalım dedi tamam dedim acaba sıkıntı yaratır mı bana ? Bilgisi olan arkadaşlar var mı
    Bana kalırsa sıkıntı olabilir inandırıcı olmadığı için ürün fiyat oranının. Tecrübeli arkadaşlar daha net konuşacaktır. Umarım yaşamazsınız.

  3. #23
    egemen01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    21 Aralık 2015
    Mesajlar
    53

    GT - Rank
    643

    İsim
    Egemen Bey
    Şube
    Trabzon
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS DSG
    Plaka
    61 KD 137
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @egemen01

    Standart

    Alıntı onuronut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende yeni çinden çift u led lerimi sipariş ettim gümrüğe takılmaması için satıcı arkadaş 75 dolar yazalım dedi tamam dedim acaba sıkıntı yaratır mı bana ? Bilgisi olan arkadaşlar var mı
    kargo çok büyük geliyor, o fiyatla zaten gümrüğe de takılacaktır, gerçek bilgilerle gümrüğe gidersen bir sorun yaşamazsın

  4. #24
    onuronut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    21 Haziran 2016
    Mesajlar
    10

    GT - Rank
    5744

    İsim
    Onur Önüt
    Şube
    Kırklareli
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 110 PS
    Plaka
    38 LJ 388
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @onuronut

    Standart

    keşke o şekilde yazdırmasaydım. dertsiz başıma dert aldım gibi duruyor

  5. #25
    egemen01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    21 Aralık 2015
    Mesajlar
    53

    GT - Rank
    643

    İsim
    Egemen Bey
    Şube
    Trabzon
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS DSG
    Plaka
    61 KD 137
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @egemen01

    Standart

    Alıntı onuronut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    keşke o şekilde yazdırmasaydım. dertsiz başıma dert aldım gibi duruyor
    benimkinde de öyle yazıyordu ama gümrüğe takıldı, soran olsaydı çinli elemanın işgüzarlığı diyecektim ama hiç sorun çıkmadı.

  6. #26
    onuronut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    21 Haziran 2016
    Mesajlar
    10

    GT - Rank
    5744

    İsim
    Onur Önüt
    Şube
    Kırklareli
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 110 PS
    Plaka
    38 LJ 388
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @onuronut

    Standart

    Alıntı egemen01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benimkinde de öyle yazıyordu ama gümrüğe takıldı, soran olsaydı çinli elemanın işgüzarlığı diyecektim ama hiç sorun çıkmadı.
    bende öyle diyicem bi sıkıntı çıkarsa

  7. #27
    onuronut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    21 Haziran 2016
    Mesajlar
    10

    GT - Rank
    5744

    İsim
    Onur Önüt
    Şube
    Kırklareli
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 110 PS
    Plaka
    38 LJ 388
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @onuronut

    Standart

    arkadaşlar far lar geldi çok şükür. taktırmaya usta arıyorum kırklareli lüleburgaz da oturuyorum yakınlar işi bilen iyi bir usta bilen var mı?

    ayrıca takılırken dikkat etmem gereken bir şey var mıdır ?

  8. #28
    010salih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    17 Ocak 2016
    Mesajlar
    12

    GT - Rank
    5461

    İsim
    Salih Durmaz
    Şube
    Tekirdağ
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 110 PS
    Plaka
    59 PB 010
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @010salih

    Standart



    Çorluda Dr.Ecu bayisinde alıp montaj yaptırdım çokta memnunum

  9. #29
    aaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    01 Aralık 2013
    Mesajlar
    130

    GT - Rank
    809

    İsim
    Harun G.
    Şube
    Zonguldak
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TDI 105 PS
    Plaka
    BAKALıMNEOLACAK
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @aaron

    Standart

    Alıntı onuronut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar far lar geldi çok şükür. taktırmaya usta arıyorum kırklareli lüleburgaz da oturuyorum yakınlar işi bilen iyi bir usta bilen var mı?

    ayrıca takılırken dikkat etmem gereken bir şey var mıdır ?
    Hocam gümrüğe takıldı mı?
    Hayırlı olsun.
    GOLF 7 Beyaz - TDI - Comfortline - Manuel (Shetland döşeme - Komfor paket - Yer tasarruflu Stepne)

  10. #30
    onuronut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    21 Haziran 2016
    Mesajlar
    10

    GT - Rank
    5744

    İsim
    Onur Önüt
    Şube
    Kırklareli
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 110 PS
    Plaka
    38 LJ 388
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @onuronut

    Standart

    dostum gümrüğe takılmadı hatta birçok arkadaş tan 150 200 tl gibi ücret alınmış farları teslim aldığında. benden sadece 0.60 kuruş alındı bende anlamadım ses çıkarmadan teslim aldım

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67