Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
Sayfa 1/2 12 SonSon
14 sonuçtan 1 ile 10 arası
Like Tree4Beğeniler

Konu: Ermanksr

  1. #1 Ermanksr
    Ermanksr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    02 Kasım 2012
    Mesajlar
    99

    GT - Rank
    2400

    İsim
    Erman Keser
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 6 Highline
    Motor
    Diğer 105 PS
    Plaka
    34 JA 4093
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @Ermanksr

    Standart Ermanksr

    Merhaba . 24 yaşındayım . Ağır araba hastalığım vardır . E-5 i çok severim R görünümlü golf6 ya sahibim . Keşke R 'ımızda olsaydı tabi
    letsgolf ve alexander bunu beğendi.

  2. #2
    Voyager_Usa44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    15 Kasım 2012
    Mesajlar
    33

    GT - Rank
    2420

    İsim
    Altug Altunis
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Yaş
    32
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS DSG
    Plaka
    34 HV 8198
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @Voyager_Usa44

    Standart

    hoşgeldin erman aramıza,birgün R ında olur inşllahh iyi forumlar

  3. #3
    alexander
    Misafir alexander - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    ermanım hoşgeldin aramıza

    arabanın maşallahı var ; zaten newo senn ve arabanın hastası .. burada da hayran kitlen artacaktır diye düşünüyorum

  4. #4
    Ermanksr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    02 Kasım 2012
    Mesajlar
    99

    GT - Rank
    2400

    İsim
    Erman Keser
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 6 Highline
    Motor
    Diğer 105 PS
    Plaka
    34 JA 4093
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @Ermanksr

    Standart

    Zaten aranızdaydımm yeni yazdım ) teşekkür ederim itlifatlarınız için canım

  5. #5
    alexander
    Misafir alexander - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    ne demek rica ederiz ne demek ; newo nun idolü olmak senin yeteneğin
    L0pht bunu beğendi.

  6. #6
    letsgolf
    Misafir letsgolf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Erman Hoşgeldin .. Garaj bölümüne aracın tanıtımını yapman gerek favorilerdensin

  7. #7
    Nevo.StyLe
    Misafir Nevo.StyLe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı alexander Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne demek rica ederiz ne demek ; newo nun idolü olmak senin yeteneğin
    Enes abi şekerim ya
    alexander bunu beğendi.

  8. #8
    Nevo.StyLe
    Misafir Nevo.StyLe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Vayy hoşgeldin erman abi garaja aç bi konu fotoğrafları görelim

  9. #9
    alexander
    Misafir alexander - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı nevo.style Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    enes abi :d :d şekerim ya :d
    pamuk şekerim benimm
    newo sende kendi resmini koysana

  10. #10
    RebeL
    Misafir RebeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Kardeşim hoş geldin

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67