Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
40 sonuçtan 21 ile 30 arası
Like Tree4Beğeniler

Konu: 1.2 TSI İlk çalıştırma sonrası titreme.

  1. #21
    ozgurevrim48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    20 Aralık 2013
    Mesajlar
    170

    GT - Rank
    3934

    İsim
    Özgür Evrim Dülger
    Şube
    Muğla
    Araç
    Golf MK 7 Midline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    48 YJ 649
    Kan Grubu
    B RH +
    Bahset
    @ozgurevrim48

    Standart

    Alıntı stre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu isin en kotu yani su yani korktugum. Servisten randevu alinir gidilir ve arac problem diye soylenen o hareketi yapmaz ya basimiza geldi bunlar. Abi bunda bise yok merak etme sen derler. Sonra eve gidersin aynisini yapar

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Benim ilk arabam basima o gelmedi ama çok gördüm duyulan ses serviste cikmaz ama bence uygun şartlar olmadigi için yani bozuk yolda cikiyorsa bozuk yolda cikar .d

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  2. #22
    stre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    21 Mart 2013
    Mesajlar
    46

    GT - Rank
    664

    İsim
    Gürhan Mert
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 125 PS
    Plaka
    34 LY 0000
    Kan Grubu
    A RH -
    Bahset
    @stre

    Standart

    Alıntı ozgurevrim48 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim ilk arabam basima o gelmedi ama çok gördüm duyulan ses serviste cikmaz ama bence uygun şartlar olmadigi için yani bozuk yolda cikiyorsa bozuk yolda cikar .d

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Daha fazla hirslanip eve donersin. Bi de servisler arkandan konusur. Onceki araclarimda basima geldi. Ara yagmurlu hafada ciyak ciyak otuyodu. Yagmurdan oldugunu da sonradan anladik gerci. Gittik serviste bir suru test ses falan yok. Yagmuru mu bekleyecez yani servise gitmek için onu da ogrendim gerci otomatik el freni mi ne yapiyomus cozumu yok acar citroen c4 du.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  3. #23
    ozgurevrim48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    20 Aralık 2013
    Mesajlar
    170

    GT - Rank
    3934

    İsim
    Özgür Evrim Dülger
    Şube
    Muğla
    Araç
    Golf MK 7 Midline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    48 YJ 649
    Kan Grubu
    B RH +
    Bahset
    @ozgurevrim48

    Standart

    Alıntı stre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha fazla hirslanip eve donersin. Bi de servisler arkandan konusur. Onceki araclarimda basima geldi. Ara yagmurlu hafada ciyak ciyak otuyodu. Yagmurdan oldugunu da sonradan anladik gerci. Gittik serviste bir suru test ses falan yok. Yagmuru mu bekleyecez yani servise gitmek için onu da ogrendim gerci otomatik el freni mi ne yapiyomus cozumu yok acar citroen c4 du.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Umarim bir daha gelmez basina neyse artik alman kalite garantisindesin das auto

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  4. #24
    UnHoly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    04 Nisan 2013
    Mesajlar
    383

    GT - Rank
    2816

    İsim
    Burak U.
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Yaş
    38
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    34 BRK 80
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @UnHoly

    Standart

    İlk çalıştırmada titreme durumu bende de var araba kapalı otoparkta duruyor dış ortam sıcaklığı 14 derecelerde oluyor 5-10 sn titriyor hatta ilk kavramada titreme oluyor sonra düzeliyor motorun soğuk olmasına yağlama yapmasına bağlıyorum bu durumu yağ sıcaklığı 90 dereceyi görmeden dikkat ettiğim nokta TSİ motorlar tuaf çalışıyor. . .en çok sevdiği hava sıcaklığıda 14 18 derece arası o sıcaklıklarda motor bir başka çekiyor. . .
    1.2 TSI Comfortline Beyaz U-Led Bi-Xenon + Led Stop LED Plaka Aydınlatması + Konfor Paketi + Görüş Paketi + Katlanabilir Ayna. . .

  5. #25
    Gölge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    08 Nisan 2013
    Mesajlar
    2.039

    GT - Rank
    1

    İsim
    Tuncay Bilgi
    Şube
    Konya
    Yaş
    40
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    42 VV
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @Gölge

    Standart

    Valla geçtiğimiz ayın kuru soğuklarında benim aracın kapıları donmuştu ama motor yine canavar gibi çalışıyordu. Bu tür seslerde hiç buralara sormayın direk servise götürün derim ben.. (1.4 TSI Motor)
    Golf MK7 1.4 TSI BMT 122 PS Highline

  6. #26
    stre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    21 Mart 2013
    Mesajlar
    46

    GT - Rank
    664

    İsim
    Gürhan Mert
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 125 PS
    Plaka
    34 LY 0000
    Kan Grubu
    A RH -
    Bahset
    @stre

    Standart

    Alıntı Gölge Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla geçtiğimiz ayın kuru soğuklarında benim aracın kapıları donmuştu ama motor yine canavar gibi çalışıyordu. Bu tür seslerde hiç buralara sormayın direk servise götürün derim ben.. (1.4 TSI Motor)
    Normal ve aracin karekteristik ozelligi ise servise gidip bunda birsey yok yanitini almak daha mi iyi sizce.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  7. #27
    ozgurevrim48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    20 Aralık 2013
    Mesajlar
    170

    GT - Rank
    3934

    İsim
    Özgür Evrim Dülger
    Şube
    Muğla
    Araç
    Golf MK 7 Midline
    Motor
    TSI 105 PS
    Plaka
    48 YJ 649
    Kan Grubu
    B RH +
    Bahset
    @ozgurevrim48

    Standart

    Arkadaşlar TSİ calistirmadan 1-2 dk rolantide calissin deniyor diğer konularda turbolara yağ motordan gittiği icinmis buda belki sikinti budur

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  8. #28
    Gölge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    08 Nisan 2013
    Mesajlar
    2.039

    GT - Rank
    1

    İsim
    Tuncay Bilgi
    Şube
    Konya
    Yaş
    40
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    42 VV
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @Gölge

    Standart

    Alıntı stre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Normal ve aracin karekteristik ozelligi ise servise gidip bunda birsey yok yanitini almak daha mi iyi sizce.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Her aracın ayrı bir karakter özelliği varsa bilemem ama en azından doğru ağızdan bir cevap almış olursunuz..
    Golf MK7 1.4 TSI BMT 122 PS Highline

  9. #29
    stre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    21 Mart 2013
    Mesajlar
    46

    GT - Rank
    664

    İsim
    Gürhan Mert
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 125 PS
    Plaka
    34 LY 0000
    Kan Grubu
    A RH -
    Bahset
    @stre

    Standart

    Alıntı Gölge Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Her aracın ayrı bir karakter özelliği varsa bilemem ama en azından doğru ağızdan bir cevap almış olursunuz..
    Dogru soze ne hacet. Dogru agizdan soylenen hersey daha iyi sonuc verir mudehale edilecekse ederler bu cok yerinde bir yaklasim. Fakat su da bir gercek 1.2 motorlarin cogu ayni hareketi yapiyorsa ki benim ki de yapiyor (sizinki 1.4 belki yapmiyordur ki konu basligi da 1.2 tsi titreme) servisin verecegi standart yanit icin yorulmaya degmiyor. Isinden gucunden vakit ayirip istanbul ortaminda trafikten zor gidip boyle bir sonuc almak inanin uzuyor. Mesela ben geri vitesde frende beklerken yaptigi titreme icin yarın gidecegim servise sabah cunku rutin bir hadiseye benzemiyor. Diger sorunu da sorup yazacagim buraya.

  10. #30
    Gölge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    08 Nisan 2013
    Mesajlar
    2.039

    GT - Rank
    1

    İsim
    Tuncay Bilgi
    Şube
    Konya
    Yaş
    40
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 122 PS
    Plaka
    42 VV
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @Gölge

    Standart

    Alıntı stre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dogru soze ne hacet. Dogru agizdan soylenen hersey daha iyi sonuc verir mudehale edilecekse ederler bu cok yerinde bir yaklasim. Fakat su da bir gercek 1.2 motorlarin cogu ayni hareketi yapiyorsa ki benim ki de yapiyor (sizinki 1.4 belki yapmiyordur ki konu basligi da 1.2 tsi titreme) servisin verecegi standart yanit icin yorulmaya degmiyor. Isinden gucunden vakit ayirip istanbul ortaminda trafikten zor gidip boyle bir sonuc almak inanin uzuyor. Mesela ben geri vitesde frende beklerken yaptigi titreme icin yarın gidecegim servise sabah cunku rutin bir hadiseye benzemiyor. Diger sorunu da sorup yazacagim buraya.
    Umarım sıkıntı büyük değildir ve hemen giderilir.. Benim de başlarda zincir sesi geliyordu bu da çoğu 1.4 lerde yaşanan kronik sorun olduğunu söyledikler ve ''yaylı kıskaç'' denilen parçayı taktılar ve sorun çözüldü.. Bu sesin motora bir etkisi yokmuş zaten sadece turbodan gelen bir sesmiş. Sizinkide umarım böyle halledilebilecek bir sorundur yani motorda bir sıkıntı yoktur inşallah...
    Golf MK7 1.4 TSI BMT 122 PS Highline

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. mevsimlere göre ilk çalıştırma
    By mrbkrts in forum Golf MK 4
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 29 Aralık 2015, 20:52
  2. golf V debriyaj titreme...
    By Non_Fragile in forum Tamirhane
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 25 Haziran 2015, 22:59
  3. Cevaplar: 28
    Son Mesaj: 27 Nisan 2013, 22:40
  4. Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 18 Mart 2013, 16:36
  5. Eibach yay sonrası sesler
    By PhoneR in forum Tamirhane
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 09 Kasım 2012, 10:07

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67