Golf Türkiye - Türkiye`nin En Büyük Volkswagen Golf Kulübü
Golf Türkiye - Facebook Golf Türkiye - Twitter Golf Türkiye - YouTube Golf Türkiye - E-Posta
Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
28 sonuçtan 11 ile 20 arası
Like Tree17Beğeniler

Konu: DSG Şanzıman Kavrama Değişimi

  1. #11
    lcdvscrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    12 Nisan 2013
    Mesajlar
    2.001

    GT - Rank
    117

    İsim
    Recep Nn
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS DSG
    Plaka
    06 XX 000
    Kan Grubu
    0 RH -
    Bahset
    @lcdvscrt

    Standart

    Geçmiş olsun.

    Arabada arıza olup olmadığını görmek için test sürüşü yapmak ve ona göre karar vermek ve sadece bir ustanın o anki keyfine kalmak çok komik bir durum zaten.

    Eskihisar'da önceki aracımız Jetta'yı rot balans sorunu sebebiyle götürdüğümüzde 2 kere test sürüşü yapılıp servise girmesine rağmen düzeltemediler. Bir de yaktığımız 100'lerce KM'lik yakıtı ödedik.
    Golf 7 - 1.2 TSI DSG Comfortline (2013) Pasifik Mavi
    Sürüş Konfor Paketi, Işık Görüş Paketi, 17" Dijon jantlar (Yaz), 16" Seat Leon Enea jantlar (Kış), Kum Beji Alcantara Döşeme

  2. #12
    Amazing - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    16 Şubat 2014
    Mesajlar
    201

    GT - Rank
    3585

    İsim
    Cengiz Çalışkan
    Şube
    İstanbul - Anadolu
    Yaş
    40
    Araç
    Diğer Diğer
    Motor
    Diğer Diğer
    Plaka
    34 TH 5988
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @Amazing

    Standart

    Alıntı aR!f Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    burak bey aynı şey benım basımda da var özellikle yokuslardan kalkarken gıcırtı sesı gelıyo ve ben onun amastsorden geldığını dusunuyodum ve vites geçisleri sertleşmeye basladı acaba bende de bisikıntı mı var bende yarın general oto ya gidip baktırıyım.
    Arif nasıl bir gıcırtı abi,tarif edermisin? Yada sesi kaydetme şansın varmı bir dinlesek,camlar açıkkenmi duyuluyor yoksa kapalıykenmi biraz tarif edermisin?

  3. #13
    aR!f - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    31 Mayıs 2013
    Mesajlar
    698

    GT - Rank
    2364

    İsim
    Arif Koç
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 140 PS DSG
    Plaka
    34 HY 8437
    Kan Grubu
    0 RH +
    Bahset
    @aR!f

    Standart

    Alıntı Amazing Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arif nasıl bir gıcırtı abi,tarif edermisin? Yada sesi kaydetme şansın varmı bir dinlesek,camlar açıkkenmi duyuluyor yoksa kapalıykenmi biraz tarif edermisin?
    kapalıykende duyuluyor ama herzaman yapmıyo kapı gıcırtısı gibi.

  4. #14
    Kenan Dönmez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    08 Nisan 2013
    Mesajlar
    87

    GT - Rank
    2195

    İsim
    Kenan Dönmez
    Şube
    İzmir
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS DSG
    Plaka
    35 GB 5035
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @Kenan Dönmez

    Standart

    Doğal afet de kasko kabul etmiyo mahkemeye verfıkten esek gıbı kabul ettcekler yalnız uğrastırıyorlar bidaha euroko mu aslaaaaa


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

  5. #15
    burakcavus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    20 Ocak 2013
    Mesajlar
    57

    GT - Rank
    1627

    İsim
    Burak Çavuş
    Şube
    Ankara
    Yaş
    24
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TSI 105 PS DSG
    Plaka
    06 BC 4210
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @burakcavus

    Standart

    Alıntı aR!f Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    burak bey sorun geçerse haber verin lütfen ? bende pazartesi servise götürüyim
    Hocam Cuma günü arabayı teslim aldım kavraması değişmiş sonunda kusura bakmayın giremedim bir süre yani uzun test etme imkanım olmadı ama psikolojik mi bilmiyorum vites geçişleri çok güzel geldi

    Alıntı lcdvscrt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun.

    Arabada arıza olup olmadığını görmek için test sürüşü yapmak ve ona göre karar vermek ve sadece bir ustanın o anki keyfine kalmak çok komik bir durum zaten.

    Eskihisar'da önceki aracımız Jetta'yı rot balans sorunu sebebiyle götürdüğümüzde 2 kere test sürüşü yapılıp servise girmesine rağmen düzeltemediler. Bir de yaktığımız 100'lerce KM'lik yakıtı ödedik.

    Teşekkürler hocam. Aynen yani çok da saçma bir bahaneleri var neymiş bazı insanlar forumdan sorun okuyup öyle keyfiye geliyorlarmış bundan banane? Ben 0 araba alıp o kadar para verdiysem siz de her sorununu detaylı incelemek zorundasınız yani ama kime ne anlatıyorsun işte.
    AKARLARA bunu beğendi.

  6. #16
    AKARLARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    22 Mart 2013
    Mesajlar
    19

    GT - Rank
    2048

    İsim
    Akin Akarlar
    Şube
    İzmir
    Yaş
    36
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TSI 122 PS DSG
    Plaka
    35 MBY 26
    Kan Grubu
    0 RH -
    Bahset
    @AKARLARA

    Standart

    Selamlar;

    Benzer kavrama sesi ile (çok nadir ve çok kısa süreli de olsa) ben de karşılaşıyorum. Kavrama değişimi aracı satarken servis ekranında görünür, gereksiz pazarlığa konu olur düşüncesi ile servise gitmiyorum.

    Sizce kavramanın garanti kapsamında değişimi araç satışı esnasında servis ekranlarında görünür mü? Görünürse bu değişim aracın muhtemel alıcısını düşündürür mü?

  7. #17
    Balaban75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    17 Kasım 2012
    Mesajlar
    1.225

    GT - Rank
    796

    İsim
    Abdurrahman Balaban
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Yaş
    42
    Araç
    Diğer Diğer
    Motor
    Diğer 110 PS
    Plaka
    34 AB 1234
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @Balaban75

    Standart

    Aynı km de olan iki araç olsa ve birini satın alacaksam serviste kavraması değişeni tercih ederdim..Yarın öbür gün başımı neden ağrıtayım.iş ehil ellerde yapıldıysa değişim problem olmaz ,olmamalı
    Konu Balaban75 tarafından (04 Kasım 2014 Saat 11:08 ) değiştirilmiştir.
    AKARLARA, [gorki] and hendrix789 like this.
    Küçük insanların gölgesi büyük ise ,orada güneş batıyor demektir !

  8. #18
    gakkgo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    16 Nisan 2013
    Mesajlar
    113

    GT - Rank
    589

    İsim
    Idris Bey
    Şube
    Elazığ
    Araç
    Golf MK 7 Highline
    Motor
    TDI 105 PS DSG
    Plaka
    BEYAZ
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @gakkgo

    Standart

    vallaha bnm 1-2 arası geçişlerde boşluk olduğundan dolayı komple şanzıman değişti ama yine aynı bende alışmaya çalışıyorum artık

  9. #19
    Balaban75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    17 Kasım 2012
    Mesajlar
    1.225

    GT - Rank
    796

    İsim
    Abdurrahman Balaban
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Yaş
    42
    Araç
    Diğer Diğer
    Motor
    Diğer 110 PS
    Plaka
    34 AB 1234
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @Balaban75

    Standart

    Alıntı gakkgo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vallaha bnm 1-2 arası geçişlerde boşluk olduğundan dolayı komple şanzıman değişti ama yine aynı bende alışmaya çalışıyorum artık
    Düzelmedi diye başvurmak daha doğru olmaz mı alışmak yerine.Araç garanti kapsamındayken peşini bırakmayın.Günahlarını almak istemem ama belkide sadece yazılım falan yüklemişlerdir.Bu arada bi hatırlatma:İyi ustalar serviste fazla durmaz ,en kısa zamanda kendi işyerini açar
    gakkgo bunu beğendi.
    Küçük insanların gölgesi büyük ise ,orada güneş batıyor demektir !

  10. #20
    enes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uyelik Tarihi
    10 Nisan 2013
    Mesajlar
    152

    GT - Rank
    588

    İsim
    Enes Yarkin
    Şube
    İstanbul - Avrupa
    Araç
    Golf MK 7 Comfortline
    Motor
    TDI 105 PS DSG
    Plaka
    34 ENE 17
    Kan Grubu
    A RH +
    Bahset
    @enes

    Standart

    benim aracımdada 1den 2ye taktıgı gibi titreme yaptıgı oluyordu. ama bazen yapıyo bazen yapmıyo. bu dedıgım tıtreme 5 ile 20 km arası gaza yavas basınca. sanki arabada 22 jant var 6 7 kısı veya 40la gıderken 6ya takmısım gıbı tıtrıyodu araba. randevu aldım 5 gun sonrasına ama denıyorum denıyorum tıtretemedım arabayı. bı arkadasım randevudan oncekı aksam dedıkı bazen banada oluyo galıba arac yorulunca yapıyo. bende sabah randevuya gıderken abuk subuk kullandım 4500 devıre getırıyorum vıtes buyutmuyorum sonra 3 buyutuyorum 2 ufaltıyorum felan abuk subuk kullandım. servıste test surusundede arac tıtredı baya bı camura yattı aslında cokta bsy yok felan dıye ama coku azı yok bunun dedım. sonrasındada musterı temsılcısı ooo aracta baya modıfıkasyon var dedı ne gıbı dedım arac cok basık felan. dedım sanzımanla yayın alakası yok bu sekılde garantıden kavrama degıstıren arkadaslarım var dedım işte prosedur degısıyo sureklı felan dedi. bende prosedur degısmısse bana haber verırsın dedım cıktım servısten. 2 gun sonra teslım aldım aracı sıkıntısız suan ve bakımda yapıldı suan arac masllah iyi yürüyo

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Dsg şanzıman sorunu
    By Vanery in forum Tamirhane
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 01 Kasım 2017, 16:46
  2. golf 7 şanzıman sorunu
    By moztrkk in forum Tamirhane
    Cevaplar: 106
    Son Mesaj: 04 Temmuz 2013, 08:17
  3. Dsg şanzıman sorunu
    By Vanery in forum Golf MK 6
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 30 Nisan 2013, 23:23
  4. golf 4 şanzıman sesi!!
    By Non_Fragile in forum Tamirhane
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 07 Eylül 2012, 21:18
  5. Golf 5 şanzıman bilya değişimi
    By neftame in forum Tamirhane
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 05 Eylül 2012, 11:44

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67